حراست از مرزهای کشور اسلامی از بالاترین عبادت‌ها است

استاد حوزه و دانشگاه، حفاظت و حراست از مرزهای کشور اسلامی را از بالاترین عبادت‌ها اعلام کرد و گفت: جایگاه شهدای امنیت در اعلی علیین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم، شهید سپبهد حاج قاسم سلیمانی و شهدای اخیر فراجا در حادثه تروریستی منطقه راسک استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: حفاظت و حراست از مرزهای کشور اسلامی از بالاترین عبادت‌ها است و در حدیثی از پیامبر گرامی اسلام آمده که فرمودند یک شب نگهبانی دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه روز که شب‌هایش به عبادت و روزهایش به روزه داری سپری شود.

وی افزود: با این اوصاف به جرئت می‌توان گفت جایگاه شهدای امنیت که شبانه روز برای حفاظت و حراست از امنیت ایران اسلامی و به خصوص از مرزهای این کشور مراقبت می‌کنند در اعلی علیین یعنی برترین جایگاه در بهشت قرار دارد.

کارشناس دینی برنامه سمت خدا خطاب به نیروهای فراجا بیان کرد: توصیه‌ام به شما این است که همیشه اهل تضرع، خضوع و خشوع و ارتباط قلبی با خدا باشید و بدانید که هرکس با خدا باشد خدا هم او را در مشقات و گرفتاری‌ها یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام فرحزاد با بیان اینکه اولیای خدا با زبان و عمل و رفتار خود مردم را به دین اسلام دعوت می‌کردند، تصریح کرد: سلسله مراتب نظامی و مسائل مربوط به نظم و امنیت باید در جای خود به خوبی انجام شود، اما در کنار آن باید از نظر رأفت و مهربانی و عطوفت در بین اعضای خانواده، اقوام و اقشار مختلف مردم هم زبانزد بوده و با خوش اخلاقی و رفتار خوب دیگران به خصوص جوانان را جذب کنید و باعث بازداشتن آنها از راه ناسالمی که در پیش گرفتند شوید.

وی با بیان اینکه انسان‌ها باید بدانند که اگر از مرز ایمان و تقوا جدا نشوند هیچ اتفاق ناگواری برای آنها نمی‌افتد، اظهار داشت: تقوی یعنی اینکه هرچه خداوند می‌گوید انجام دهیم چراکه خداوند در قرآن گفته اگر مرا محور قرار داده و دستوراتم را عمل کنید به گمراهی نیفتاده و هیچ گاه به بلا و مصیبت‌ها گرفتار نمی‌شوید.

این استاد حوزه و دانشگاه اذعان کرد: خداوند متعال فرموده هرچه من می‌گویم را عمل کنید من هم از جایی که گمان نمی‌کنید روزی شما را فراهم می‌کنم و در طوفان سختی‌ها و گرفتاری‌ها به سلامت عبورتان می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران اسلامی هم با تاسی به آیه قرآنی «ادعونی استجب لکم» خداوند را یاری داده و ۴۵ سال است که از دین اسلام دفاع می‌کنند و خداوند متعال هم آنان را از طوفان و بحران‌های مختلف عبور می‌دهد و تا ظهور منجی عالم بشریت به سلامت نگاه می‌دارد و از شر دشمنان و توطئه‌گران حفظ می‌کند.

کد خبر 713756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.