«مسعود فروتن» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس آسمانی شد

«مسعود فروتن» از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس استان اصفهان، پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جراحت‌های جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهدا پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «مسعود فروتن»، جانباز ۷۰ درصدی دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مصدومیت جنگی، شب گذشته، بیست‌ونهم آذر، به دوستان شهیدش ملحق شد.

شهید فروتن از اهالی محله تالار بود و بیشتر دوران نوجوانی و جوانی خود را در پایگاه بسیج حضرت ولی‌عصر (عج) گذراند و از اعضای فعال این پایگاه بود.

او با آغاز جنگ تحمیلی در جبهه‌های جنگ حضور یافت شتافت و در جریان عملیات رمضان در اثر اصابت ترکش به نخاع به درجه جانبازی رسید.

شهید فروتن بعد از گذراندن دوران نقاهت به ادامه تحصیل پرداخت و در رشته علوم تربیتی و مشاوره تا مقطع کارشناسی ارشد پیش رفت.

او که سال‌ها در مدارس دخترانه و پسرانه اصفهان فعالیت داشت، پس از پایان دوران بازنشستگی در مقطع دکتری دانشگاه اصفهان در رشته علوم تربیتی و مشاوره پذیرفته شد و در سال ۱۳۹۷ از رساله دکتری خود دفاع کرد.

شهید فروتن همزمان با رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۸ اقدام به تأسیس مجموعه شیفتگان حضرت امام خمینی (ره) کرد تا به جهاد خود در سنگر فعالیت‌های فرهنگی ادامه دهد.

او در این مجموعه به تربیت نسل نوجوان و جوان همت گماشت و حاصل سال‌ها تلاش او در این عرصه مدیران جوانی است که در دانشگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی و اقتصادی به فعالیت مشغول هستند.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید، امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری این جانباز دفاع مقدس نیز، فردا، جمعه یکم دی، برگزار می‌شود.

«مسعود فروتن» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس آسمانی شد

کد خبر 713645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.