جمهوری اسلامی ایران زاینده مقاومت است

معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران زاینده مقاومت است، گفت: امروز اندیشه انقلابی از مرزهای کشور خارج شده و تا دامنه‌های هیمالیا و سواحل مدیترانه گسترش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حسن عابدینی روز چهارشنبه بیست و نهم آذر در آئین تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیما استان زنجان جریان آزاد اطلاع‌رسانی را یکی از ادعاهای دروغین دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به قدرت تمام عیار فرهنگی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه باید واقعیت‌ها آن‌گونه که هست به افکار عمومی برسد، افزود: جمهوری اسلامی ایران زاینده مقاومت است، مقاومتی که امروز هشت میلیون کیلومترمربع را در حیطه قدرت خود دارد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با تاکید بر اینکه امروز اندیشه انقلابی از مرزهای کشور خارج شده و تا دامنه‌های هیمالیا و سواحل مدیترانه گسترش یافته است، ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی رسانه ملی را یک دانشگاه تلقی کردند، دانشگاهی که باید زمینه‌ساز ارتقای اندیشه‌های امت اسلامی و مردم ایران شود.

عابدینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در حکمی به سازمان صداوسیما سه وظیفه دیگر را نیز اضافه کرد، صداوسیما علاوه بر اینکه یک دانشگاه است باید یک آوردگاه نیز باشد، آوردگاهی برای مقابله با امواج فتنه‌ها که دشمن در حال آماده‌سازی آن است و قرارگاهی نیز برای پراکندن امید و نشاط میان مردم و آسایشگاهی برای نشان دادن زیبایی‌ها و جلوه‌های بشری باشد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر توانسته تمام راهبردهای دشمن را نقشه بر آب کند، از خنثی شدن فتنه‌ها تا ایجاد ناامنی برای رژیم صهیونیستی، بنابراین ما امروز مفتخریم که انقلاب اسلامی تمام راهبردهای دشمن را یک‌تنه نقش بر آب می‌کند.

رسانه ملی جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات با قدرت عمل کند

محسن افشارچی، استاندار زنجان با بیان اینکه در آستانه انتخابات هستیم و رسانه ملی جمهوری اسلامی باید در این شرایط با قدرت عمل کند، تصریح کرد: امروز متکثر شدن رسانه را در کشور و دنیا شاهد هستیم در حالی که قبلاً این گونه نبود، اما افزایش و گسترش رسانه می‌تواند آثار مثبت و منفی به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز باید رسانه ملی، نقش خاصی را ایفا کند و در این خصوص هم امیدوار و هم نگران هستیم.

استاندار زنجان با اشاره به دستاوردها، خدمات و اقدامات نظام، گفت: باید در آستانه انتخابات دستاوردها و دارایی‌های نظام به مردم گفته شود تا با اطلاع و آگاهی کافی برای حضور در عرصه‌های مختلف تعیین سرنوشت کشور حضور یابند.

افشارچی تاکید کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران، این حجم از اتفاقات و دشمنی‌ها را تجربه نکرده است و باید باور داشت که تبدیل شدن ایران به بسیاری از کشورها راحت، اما ایران شدن سخت است.

وی گفت: در ایام انتخابات مردم باید بدانند برای چه چیزی هزینه می‌دهند و این عزت و استقلال از کجا به دست آمده است، پس نباید به راحتی از کنار این موضوع بگذریم چراکه هیچ کشوری به اندازه ایران برای استقلال خود هزینه نداده است.

استاندار زنجان اظهار کرد: برای استقلال و آزادی خود خون‌های بسیاری تقدیم کرده‌ایم و اگر نیاز باشد باز هم هزینه خواهیم داد چراکه هم اکنون در نزدیکی قله هستیم.

در پایان این مراسم جلیل آل امین به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان معرفی شد.

کد خبر 713424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.