افتتاح بیش از ۶ هزار مسکن روستایی همزمان با سفر رئیس جمهور به گلستان

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: با حضور رئیس جمهور در گلستان یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن نوسازی و مقاوم‌سازی شده، به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان محمد حسینی ظهر امروز _چهارشنبه بیست و نهم آذر_ در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: فردا پنجشنبه سی‌ام آذر ماه ۱۴۰۲ در سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت که با شب یلدا همزمان شده، یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نوسازی و مقاوم سازی شده در روستاهای استان گلستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این واحدهای مسکونی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان، با تسهیلات بانکی بنیاد مسکن و آورده مردم احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: همزمان با این سفر عملیات اجرایی احداث پنج هزار واحد مسکونی در روستاها نیز با اعتبار دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

حسینی گفت: همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان پنج هزار جلد سند مالکیت روستاییان که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با مشارکت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شد به مردم شریف استان تحویل و اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در استان ۱۰۶ هزار جلد سند مالکیت روستایی صادر شده، افزود: ۹ هزار و ۸۰۰ جلد از این اسناد مربوط به دو سال اخیر بوده که نسبت به مدت مشابه ۲۸۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه ۸۸۸ واحدی آسایش گرگان در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۱۳ هزار هکتار که توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان به بنیاد مسکن استان واگذار شده، اجرا می‌شود.

کد خبر 713368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.