نتایج اولیه انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان اعلام شد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان گفت: انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان امروز (سه‌شنبه) به‌صورت برخط با مشارکت گسترده بازاریان برگزار و دقایقی پیش نتایج اولیه آن اعلام شد.

محمد نمکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فراخوانی برای برگزاری انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان به بازایان اعلام شد و در چند نوبت در انجمن‌های مختلف رسمی و غیررسمی از جمله خیران، گروه‌های فرهنگی و نیروهای بسیج با حضور مدیران شهری، استانی و شهرستان مسئله تدوین و در نهایت بیش از ۱۲۰ نفر ثبت‌نام کردند.

وی افزود: پس از ثبت‌نام، صلاحیت‌های هر شخص بررسی شد و تعدادی از آن‌ها به دلیل حضور نداشتن در بازار حذف شدند و در نهایت ۸۲ نفر نامزد، میثاق‌نامه را امضا کردند و وارد یک رقابت شدند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان ادامه داد: پس از به پایان رسیدن مهلت تبلیغات، امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ انتخابات به‌صورت برخط برگزار و نتایج اولیه انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان اعلام شد.

وی تصریح کرد: افرادی که به نتایج این آرا معترض هستند، ظرف ۴۸ ساعت از ۲۰:۰۰ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم آذر تا ۲۰:۰۰ پنجشنبه، سی‌ام آذر مهلت دارند اعتراض خود را به مدیریت بازرسی اتاق اصناف اصفهان واقع در خیابان شیخ‌بهایی، ابتدای خیابان اردیبهشت اعلام کنند.

بر این اساس اسامی منتخبان هیئت امنای بازار اصفهان به شرح زیر است:

نتایج اولیه انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان اعلام شد

کد خبر 713204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.