عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ آذر

در این بسته خبری از راه‌اندازی نرم‌افزار ساعات حرکت اتوبوس‌های درون‌شهری یزد تا راه‌اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی، نوسازی ۳۳۰ تاکسی شیراز و جابه‌جایی مرکز دفن زباله کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

راه‌اندازی نرم‌افزار ساعات حرکت اتوبوس‌های درون شهری یزد

مهدی فعالی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد از راه‌اندازی اپلیکیشن «اتو من» برای اطلاع‌رسانی به مسافران درباره زمان حرکت و توقف اتوبوس در ایستگاه‌ها با دانلود نرم‌افزار «یزد من» در راستای افزایش سرانه سفرهای شهری با اتوبوس خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ آذر

راه‌اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی و نوسازی ۳۳۰ تاکسی شیراز

هادی شه‌دوست شیرازی، مدیر شهری شهرداری شیراز از راه اندازی سامانه ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر به صورت شبانه، همچنین نوسازی ۳۳۰ تاکسی درون‌شهری شیراز خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای تجهیز و توسعه ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری شیراز اجرایی شده است.

فعالیت ویژه میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به مناسبت یلدا تهران بزرگ

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه این مراکز در آستانه شب یلدا به صورت ویژه و تمام وقت در خدمت شهروندان هستند، گفت: به مناسبت شب یلدا، آجیل شور به قیمت ۳۲۶ هزار تومان و آجیل مخلوط شیرین با قیمت ۳۲۱ هزار تومان در میادین عرضه می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ آذر

جابه‌جایی مرکز دفن زباله کرج زمان‌بر است

محمدرضا خسروی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: ۸۵ درصد حوضچه‌های شیرابه مرکز حلقه‌دره خشک شده است.

افزایش ۴ برابری اعتبارات فرهنگی شهرداری یزد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد با این بیان که امروز شهر یزد با اجرای ده‌ها طرح عمرانی، به کارگاه طرح‌های عمرانی بدل شده است، گفت: در عین حال نیز شورای اسلامی شهر هم‌زمان با افزایش چهار برابری اعتبارات فرهنگی شهرداری، زمینه شکوفایی اجرای طرح‌های بزرگ فرهنگی را در سطح شهر یزد فراهم کرد.

اجرای ۱۵ هزار متر مربع عملیات زیرسازی در شهرک «منظریه» شهرکرد

سیدداوود زمانی، مدیر فنی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرکرد گفت: طی یک ماه گذشته ۱۵ هزار مترمربع عملیات زیرسازی در محلات مختلف منظریه انجام شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ آذر

فرمانداری نرخ بلیت مترو پرند را اعلام نکرده است

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: علت اینکه هنوز تعداد وسایل حمل‌ونقل عمومی کافی نیست، این است که در ۱۰ سال گذشته اتوبوسی خریداری نشده است و سال گذشته هم تولیدکنندگان به دلیل تعطیلی سال‌های اخیر نتوانستند اتوبوس‌های مورد نیاز را تأمین کنند.

کد خبر 713039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.