تشدید بازرسی‌ها از بازار در آستانه شب یلدا در شیراز

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدا خبر داد و گفت: فعالیت بازرسان اداره کل صمت استان فارس از روز دوشنبه تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، مرتضی شریفی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی، اتاق اصناف موظف به تشدید بازرسی‌ها در آستانه شب یلدا شد.

وی ضمن تاکید بر نظارت بر کل صنوف به خصوص صنوف مختص این ایام همچون میوه فروشی‌ها، آجیل، شیرینی و خشکبار افزود: نظارت ویژه از لحاظ گران فروشی، مسائل بهداشتی و عرضه کالاهای با کیفیت صورت می‌گیرد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اینکه دو نمایشگاه عرضه مستقیم اقلام و کالاهای مورد نیاز در سطح شیراز پیش بینی شده است، تصریح کرد: نمایشگاه اول در محل نمایشگاه‌های بین المللی واقع در شهرک گلستان و نمایشگاه دوم در گذر هنر واقع در حافظیه مستقر شده است و در شهرستان‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف برنامه‌ریزی لازم انجام و این نمایشگاه‌ها در سطح استان برپا است.

شریفی تاکید کرد: واحد بازرسی اداره کل صمت به شکل ویژه در کل استان بر عملکرد صنوف و اتحادیه‌ها نظارت دارند. لذا مردم در صورت مشاهده تخلف صنفی می‌توانند به سامانه ۱۲۴ اعلام شکایت کنند و اگر مردم از نحوه بازرسی‌ها گلایه‌مندی داشتند، اعتراض خود را در سامانه مردم رسی به نشانی UU1.ir ثبت کنند.

کد خبر 712920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.