نیمی از جایگاه‌های سوخت استان کرمان به مدار بازگشت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمان گفت: از میان ۲۹۲ جایگاه سوخت استان، در حال حاضر ۱۴۰ جایگاه فعال بوده و به صورت آفلاین سوخت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بدنبال اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت در سراسر کشور، بسیاری از جایگاه‌های سوخت استان کرمان از مدار خارج شدند.

با پیگیری‌های صورت گرفته توسط خبرنگار ایمنا در کرمان، مشخص شد بسیاری از جایگاه‌های سوخت در استان فعال بوده و به صورت آفلاین سوخت‌رسانی می‌کنند.

هوشنگ غلامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمان از تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال خبر داد و اظهار کرد: با بروز حمله سایبری به جایگاه‌های عرضه سوخت، کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه از میان ۲۹۲ جایگاه سوخت در سراسر استان، ۱۴۰ جایگاه فعال بوده و به سوخت‌رسانی مشغول هستند، افزود: تا زمان رفع مشکل و اتصال مجدد سامانه سوخت، توزیع فرآورده‌های نفتی به صورت آفلاین انجام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه کمبود سوختی در استان وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴ جایگاه در شهر کرمان فعال است و توزیع فرآورده‌های نفتی در آن‌ها به‌صورت آفلاین انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌چنین با پیگیری‌های صورت‌گرفته، ۳۰ جایگاه در رفسنجان، ۱۷ جایگاه در سیرجان، هفت جایگاه در جیرفت ،۱۳ جایگاه در کهنوج، ۱۱ جایگاه در بم، ۱۰ جایگاه در بافت، هشت جایگاه در شهربابک و دو جایگاه در زرند فعال هستند.

کد خبر 712886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.