توقیف محموله ۵۰ میلیاردی کالای قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۵۰ میلیارد ریالی انواع قطعات یخچال و فریزر قاچاق در شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: در پی خروج از جاده یک دستگاه کامیونت ایسوزو در یکی از محورهای مواصلاتی بخش میمه در شهرستان شاهین‌شهر، مأموران پلیس به محل اعزام و پس از امدادرسانی به خودروی مذکور مشخص شد راننده بدون بارنامه است.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی و طی بازرسی از قسمت بار کامیون مذکور، ۶۰۰ قلم قطعات مربوط به یخچال فریزر، شامل کپسول گاز یخچال، کمپرسور، دستگاه وکیوم و فیلتر یخچال به همراه ۱۰۹ بسته کاغذ خام عکاسی که همگی فاقد مدارک قانونی و گمرکی بودند کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اقلام کشف شده به سازمان املاک تملیکی استان تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: ارزش این اقلام ۵۰ میلیارد ریال برآورد و در این رابطه فرد متخلف به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در تولید داخلی و نظام اقتصادی کشور، ادامه داد: شهروندان اخبار خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 712867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.