۱۰۰ مخزن ویژه نمک در سطح شهر اراک جانمایی و نصب می‌شود

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان، مجموعه شهرداری به‌منظور مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از ریزش‌های جوی در معابر و خیابان‌ها از آمادگی لازم برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک، مهدی فدوی اظهار کرد: جانمایی و نصب مخازن ویژه نمک در تقاطع‌ها و سطوح شیب‌دار که در مواقع بارش برف دچار لغزندگی می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: در حال حاضر عوامل اجرایی سازمان اقدام به نصب و شارژ ۴۰ مخزن ویژه نمک در معابر سطح شهر با اولویت تقاطع‌های غیرهسمطح، سطوح شیب‌دار و معابر پرتردد کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با بیان اینکه ۱۰۰ مخزن ویژه نمک برای نصب در معابر سطح شهر، تهیه شده است، خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۰۰ مخزن، در حال حاضر ۴۰ مخزن در معابر شهری نصب شده است و ۶۰ مخزن دیگر نیز به زودی در سایر معابر شهری جانمایی و نصب خواهد شد.

فدوی تصریح کرد: مخازن نمک به منظور دسترسی سریع شهروندان و کارکنان خدمات شهری برای پخش در معابر حادثه‌خیز و لغزنده سطح شهر آماده شده است.

وی گفت: در حال حاضر به اندازه کافی شن و نمک تهیه در انبارهای ویژه نگهداری می‌شود تا در شرایط برودت سرما و بارش‌های زمستانی از آن استفاده شود.

کد خبر 712818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.