حضور شهدا یادآور ارزش‌های انقلاب اسلامی است

استاندار مازندران حضور شهدا را یادآور ارزش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور ظهر امروز یک‌شنبه بیست‌وششم آذر در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام واقع در ساری ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) به مردم مازندران اظهار کرد: مازندران یکی از استان‌هایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور بی‌بدیعی داشته و حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در راه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت تقدیم نظام کرده است.

وی با بیان اینکه مردم این استان در لشکر ۲۵ کربلا نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است، افزود: این مردم ولایتمدار مازندران طی دوران انقلاب اسلامی نیز حضور پررنگی داشتند و حضور پرشکوه مردم این استان جهت استقبال از شهدای گمنام طی این مدت و امروز روز شهادت دخت پیامبر (ص) نمونه‌ای از آن است.

حسینی‌پور حضور شهدا را یادآور ارزش‌های انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: آرامش و امنیت امروز نظام مدیون خون شهداست و این امن‌ترین کشور دنیا وجود این شهدا برمی‌گردد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران مطمئناً قدر این شهدا را می‌دانند، اظهار داشت: امروز مصادف با سالروز شهادت ام ابیها، دخت پیامبر (ص) تجدید بیعت با این شهدا می‌کنیم که راه آنها را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا زنده هستیم در جهت احیای ارزش‌های دفاع مقدس و حفظ راه شهدا گام برداریم.

کد خبر 712603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.