رکورد شکایت توسط قرمزپوشان پایتخت شکست!

اتفاقات و حواشی بعد از دربی پایتخت آن‌قدر زیاد بود که همچنان این ماجراها ادامه دارد و داستان بیانیه و اطلاعیه از سوی دو باشگاه دنبال می‌شود و البته شکایات دو تیم، موضوع داغ این دو روز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتفاقات دربی ۱۰۲ باعث شد تا باشگاه پرسپولیس طی چند مورد اقدام به شکایت از باشگاه رقیب و زیرمجموعه استقلال کند.

با شکایت‌هایی که پرسپولیس از استقلال، داور انجام داده است، به نظر می‌رسد این باشگاه رکورد شکایت را شکسته است؛ چرا که هر روز شکایت تازه‌ای طرح می‌کند.

اولین شکایت پرسپولیس از جواد نکونام، علی سامره و سیدحسین حسینی، سرمربی، مدیر و کاپیتان تیم استقلال به خاطر اظهاراتشان بعد از بازی بود. دومین شکایت از باشگاه استقلال به خاطر دور زدن سقف قرارداد و ثبت غیرقانونی بازیکن جدید این باشگاه بود.

شکایت سوم از داور مسابقه انجام شد که به‌زعم پرسپولیسی‌ها قضاوت ضعیفی در این بازی داشت، شکایت بعدی هم از خداداد افشاریان، مسئول کمیته داوران صوت گرفت آن هم به خاطر ویدئوی معروف در ورزشگاه آزادی بود.

پرسپولیس از محمد نوازی، مربی تیم استقلال هم شکایت کرد؛ چرا که این مربی محروم بوده، اما در میکسدزون مصاحبه کرده است.

این باشگاه همچنین از سعید اکبری، مدیر رسانه‌ای استقلال هم به خاطر اظهاراتش در میکسدزون ورزشگاه آزادی و استوری‌هایی که در فضای مجازی منتشر کرده، شکایت کرده است.

دیگر شکایت این باشگاه از ماساژور تیم استقلال بوده که بعد از گل استقلال به سمت نیمکت پرسپولیس شادی خارج از عرفی انجام داده بود؛ با این وجود، باید دید که آیا این شکایت‌ها به نتیجه‌ای هم خواهد رسید یا فقط انرژی مدیران این باشگاه را گرفته است.

منبع: ورزش سه

کد خبر 712443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.