مردم قدردان خدمات نظام جمهوری اسلامی باشند

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات‌رسانی نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم استان قابل تقدیر است، گفت: مردم باید قدردان این خدمات باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز _ شنبه بیست و پنجم آذر_ در دیدار با کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و اشاره به اینکه قبل از انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد جز اندکی راه خبری از عمران و آبادانی نبود، اظهار کرد: در هیچ جای کشور مانند کهگیلویه و بویراحمد خدمات‌رسانی نشده‌است که به برکت انقلاب اسلامی جاده‌سازی انجام و امکانات رفاهی تقویت شده است.

وی افزود: پیشرفت خدمات عمرانی در استان بیانگر این موضوع است که مدیران در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی به مردم خدمات ارائه کردند؛ خدمات این مدیران را قابل بدانید و قدرشناسی کنید تا بعد از شما این رویه اخلاقی نهادینه شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نظام در زمینه راه‌های روستایی نیز خدمات شایانی ارائه کرده است، البته بعضاً مشاهده شده خدمات راه روستایی به مناطقی برده شده است که خانوارهای کمتری آنجا بودند و مردم در محرومیت هستند، می‌توان اهالی همین روستاها در یک نقطه اسکان داد تا از پراکندگی روستاها جلوگیری و خدمات عمومی یک جا عرضه شود.

در ادامه این نشست حمیدرضا پیمان‌جو، سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات‌رسانی بی‌وقفه راهداران به مردم گفت: سرما و گرما و طوفان موجب نمی‌شود که خدمات‌رسانی راهداری متوقف شود.

وی افزود: اعتبارات بخش راه‌های فرعی و روستایی هزار و یکصد میلیارد تومان بوده و در حوزه راهداری ۹۰۰ میلیارد تومان است‌.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به استان ۱۰۰ درصد جذب شده و اعتبارات دور دوم سفر در حال ابلاغ است.

پیمان‌جو با اشاره به طرح زمستانه راهداری، تاکید کرد ۱۷ راهدارخانه و بیش از ۲۵۰ راهدار در جاده‌ها و دستگاه‌های راهداری مستقر در راه‌ها آماده ارائه خدمات به مردم در فصل زمستان هستند.

کد خبر 712441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.