فیروزکوه سردترین نقطه استان / منتظر انباشت آلاینده‌ها در تهران باشید

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، انباشت تدریجی آلاینده‌ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق پرتردد شهری در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان مورد انتظار و فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و با روند تدریجی کاهش باد، استقرار جوی به نسبت پایدار و آرام تا دوشنبه بر استان پیش‌بینی می‌شود.

از این رو، طی این مدت سکون نسبی جو و انباشت تدریجی آلاینده‌ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق پرتردد شهری در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان مورد انتظار است.

با عبور امواج از تراز میانی جو، روز دوشنبه بروز ناپایداری در سطح استان افزایش ابر و افزایش باد به ویژه در نیمه غربی استان و احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا _یکشنبه بیست‌وششم آذر_ صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد و طی دوشنبه (بیست‌وهفتم آذرماه) صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 712412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.