سازمان ملل حمله تروریستی راسک را محکوم کرد

سخنگوی سازمان ملل متحد حمله تروریستی در استان سیستان و بلوچستان که به شهادت ۱۱ تن از نیروهای فراجا منجر شد را به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «استفان دوژاریک» سخنگوی آنتونیو گوترش، با بیان این مطلب که «عوامل حادثه راسک در ایران باید به دست عدالت سپرده شوند» حادثه تروریستی بامداد جمعه در راسک استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

دوژاریک در پاسخ به سوالی درباره این حادثه که بامداد روز جمعه اتفاق افتاد، گفت: ضرورت ایجاب می‌کند که عوامل این حادثه به دست عدالت سپرده شوند.

سخنگوی گوترش همچنین تاکید کرد که سازمان ملل متحد ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، این مصیبت را به دولت و ملت ایران تسلیت می‌گوید و برای مجروحان این حادثه آرزوی بهبودی و سلامتی می‌کند.

سیدمجید میراحمدی ، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور شامگاه گذشته (جمعه) درباره حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک گفت: بر اساس برآورده‌های اولیه، ساعت ۲ بامداد جمعه نزدیک به ۱۰ تن از تروریست‌ها به یکی از پایگاه‌های انتظامی در شهرستان راسک حمله کردند و برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی، در مسیر نیروهای اعزامی، کمین می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی موفق می‌شوند در این کمین با شجاعت، شهامت، شهادت‌طلبی و مقاومت با عبور از کمین و تقدیم دو شهید، خود را به پایگاه برسانند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: بر اساس تبادل آتش سنگین شدید و برتری نیروهای خودی، تروریست‌ها مجبور به فرار می‌شوند؛ در این نبرد تن به تن ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت می‌رسند و شش تن نیز مجروح می‌شوند.

کد خبر 712324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.