آخرین جزئیات آتش‌سوزی هتل ایران بندرانزلی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی گفت: عملیات اطفای حریق هتل ایران که آتش‌سوزی ساعت ۲۱:۵۶ دیشب رخ داد حدود پنج ساعت به طول انجامید. در این حادثه دو آتش‌نشان مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند، تنها سقف شیروانی هتل به دلیل شدت حریق دچار خسارت شد.

مهرداد رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: آتش‌سوزی هتل ایران در ساعت ۲۱:۵۶ شامگاه پنج‌شنبه بیست‌وسوم آذر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی اطلاع داده شد.

وی افزود: ۱۳ آتش‌نشان به همراه ۱۲ خودرو اطفای حریق در کمتر از سه دقیقه از ایستگاه مرکزی به محل حادثه بلوار قدس اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در محل حادثه با مشاهده آتش‌سوزی در سقف هتل ایران، به سرعت نسبت به مهار و جلوگیری از گسترش حریق اقدام کردند.

رضاپور تصریح کرد: شدت حریق به حدی بود که از سایر سازمان‌ها درخواست کمک کردیم و شش نفر از آتش نشانان نیروی دریایی ارتش و هشت نفر از آتش‌نشانان اداره بنادر و دریانوردی با پنج خودرو اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اطفای حریق هتل ایران با تلاش آتش‌نشانان تا ساعت ۲:۵۰ بامداد امروز به طول انجامید، گفت: در این حادثه دو نفر از آتش‌نشانان مصدوم و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان اعزام شدند و اکنون حال عمومی آن‌ها خوب است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با تاکید بر اینکه در این حادثه به طبقات هتل آسیبی نرسید تنها سقف شیروانی هتل در آتش سوخت و دچار خسارت شد، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و به زودی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

کد خبر 712176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.