جای رویکرد مردمی در حوزه فرهنگی خالی است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جای رویکرد مردم سالاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی خالی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، کمال حیدری امروز _پنجشنبه، بیست‌وسوم آذر_ در نشست نبض فرهنگ با اشاره به هدف از برگزاری این نشست اظهار کرد: کشور ما حکومتی مردمی و مردم سالار است که در انتخابات شاهد رویکرد و ظهور این اتفاق هستیم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد مردمی را باید در حوزه فرهنگی شاهد باشیم، افزود: جای رویکرد مردم سالاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی خالی است و در این راستا باید رویکرد خود را نسبت به مسائل تغییر دهیم و با آرایشی بهتر نیازها را شناسایی کرده و به صورت فعال پاسخگوی آن‌ها باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اذعان داشت: به فرمان رهبری باید در حوزه هوش مصنوعی نیز پیش برویم و هوشمندانه و با نگاهی دقیق‌تر عمل کنیم.

حیدری گفت: یکی از وظایف ما در حوزه فرهنگ، ارتقا اعتقادات ملی، دینی و سایر مواردی از این دست است چراکه استقلال و اقتدار کشور با فرهنگ آن همسو است.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد ارزش و عِرق به میهن را نابود کند؛ اما ما به‌عنوان سکان‌دار فرهنگ باید به این مسائل بیشتر اهتمام بورزیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری عنوان کرد: از هفته آینده برنامه‌های سازمان فرهنگی به صورت محله محور خواهد بود و باید مدیران برای تمامی محلات برنامه‌های مختلفی را طراحی و اجرا کنند.

کد خبر 712098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.