همراهی مردم با دولت و دستگاه‌های اجرایی موفقیت‌های بزرگ را به دنبال دارد

استاندار مرکزی گفت: براساس تجربه، هر زمان که مردم در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند، موفقیت‌های بسیار بزرگی حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ودوم آذر_ درباره طرح شهریاران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گام‌های کوچک دولت جز با تعامل و گام‌های بلند مردم به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

وی افزود: مسائل متعددی در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی در استان مرکزی وجود دارد که نیاز است مردم، نخبگان، فرهیختگان و سرآمدان، حلقه‌های میانی، گروه‌های جهادی و … به میدان آیند تا با هم‌افزایی و همکاری بتوانیم این مسائل را رفع کنیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مردم می‌توانند با مشارکت در طرح شهریاران، ایده‌ها و راهکارهای خود را برای رفع مسائل با دولت درمیان بگذارند.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه مردمی‌سازی دولت، تنها یک شعار نیست، بلکه یک هدف قوی و روشن است اظهار کرد: این مهم در ذیل برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت بررسی و پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: در مجموعه، موانعی که موجب می‌شود وضعیت موجود رضایت‌بخش نباشد و مانع تحقق وضعیت مناسب و مطلوب می‌شود، نظام موانع و به هر مانع، مسئله گفته می‌شود، برای حل این مسائل درخواست داریم که مردم به میدان آیند تا مسائل به دقت شناسایی و راه مهار و رفع این مسائل را با اولویت‌بندی دقیق پیگیری کنیم.

استاندار مرکزی از طراحی و اجرای طرح شهریاران توسط دولت سیزدهم خبر داد و گفت: پیرو این طرح از اهل فکر و اندیشه و به‌ویژه جوانان دعوت می‌شود با ورود به پایگاه اینترنتی شهریاران، ایده‌های خود را در زمینه مسائل خرد و کلان ثبت کنند.

مخلص‌الائمه افزود: مردم چنانچه از بهمن ماه ۱۳۹۷، اقدامی برای رفع مسئله مدنظر خود انجام داده‌اند و مؤثر واقع شده است می‌توانند آن‌را در این پایگاه درج کنند تا بتوانیم مجموعه‌ای از اقدامات مهم و برجسته و ایده‌های شاخص که به حل مسائل کشور منتهی می‌شوند را جمع‌آوری کنیم.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح در تلاش هستیم که مردم را در چهار حوزه تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت بیش از گذشته به میدان آوریم.

استاندار مرکزی اضافه کرد: دولت با مانع‌زدایی، تسهیلگری و پشتیبانی می‌تواند ایده‌ها را گسترش دهد و به مرحله اجرا برساند؛ آخرین مهلت ثبت ایده و اقدامات، ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

کد خبر 711797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.