نخستین سالگرد شهید گمنام منظریه برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: به همت هیئت امنای شهدای گمنام شهرکرد و با مشارکت شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، نخستین سالگرد شهید گمنام منظریه برگزار می‌شود.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با ایمنا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به همت هیئت امنا شهدای گمنام شهرکرد و با مشارکت شهرداری شهرکرد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد اولین سالگرد شهید گمنام منظریه برگزار می‌شود.

وی افزود: تکریم مادران شهدا، اجرای سرود، برپایی موکب و برپایی نمایشگاه در محل روضه الشهید منظریه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم معنوی است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: فضاسازی مزار شهید گمنام، تولید محتوای فرهنگی، اطلاع‌رسانی برنامه، نصب گلدان‌های سیمانی در محل مزار شهید و تسطیح مسیر نیز در راستای برگزاری این برنامه انجام می‌شود.

حیدری اضافه کرد: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است و مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم؛ بنابراین در برگزاری مراسم سالگرد شهدا باید سنگ تمام گذاشته شود.

وی گفت: مدیران استانی و شهرستانی باید دست به دست هم بدهند تا بتوانند مراسمی در خور و شأن شهید گمنام برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: با توجه به اینکه سن شهید ۲۳ سال است می‌طلبد ۲۳ مادر شهید در این مراسم توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران دعوت و تجلیل شوند.

کد خبر 711707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.