بهبود کیفیت آب همدان با اجرای پروژه وزارت نیرو

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو از اجرای یک پروژه برای تامین آب گوارا در همدان خبر داد که ظرف یک سال آینده اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی درباره حل مشکلات تأمین آب پایدار و گوارا برای همدان اظهار کرد: در جلسه یک ساعته که با وزیر نیرو در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برگزار شد، موضوع آب شرب همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تأمین آب همدان با اجرای پروژه آبرسانی بین حوزه‌ای تالوار انجام و پوشش لازم داده شده است، اما مشکل فعلی ما این است که آب شرب همدان گوارا نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای حل این مشکل از قبل پروژه‌ای پیگیری می‌شد تا بتوانیم آب گوارا به همدان رسانده شود، در همین راستا قول داده شد که این مهم ظرف یک سال به انجام برسد.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از مصوبات این نشست، در نظر گرفتن ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تنش‌های آبی برای تکمیل پروژه آبرسانی از جمله چاه‌های پدافندی، تصفیه‌خانه و سایر ملزومات پیش‌بینی شده در این طرح برای آب پایدار همدان است.

منبع: فارس

کد خبر 711662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.