نورپردازی مقبره ابودردا در منطقه ۹ اصفهان انجام شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای زیباسازی فضاهای شهری و ایجاد چشم‌انداز زیبا و جذاب، نورپردازی مقبره ابودردا اصفهانی در خیابان میرزاطاهر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال اجرا شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا نورپردازی را نشان دادن حریم عمومی موجود در فضای شهری دانست و اظهار کرد: نورپردازی شهری از جمله عناصر تأثیرگذار و کلیدی در طراحی فضای شهریِ امروزی محسوب می‌شود که در جلوه بصری و کیفی عناصر بسیار مؤثر است.

وی افزود: امروزه ارتقای کیفیت و زیباسازی فضاهای شهری به یکی از مهم‌ترین درخواست‌ها و مطالبات شهروندان تبدیل شده و در ایجاد امنیت، آسایش و جذابیت‌های محیط شهری نیز می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای نورپردازی سطح این منطقه خاطرنشان کرد: به‌منظور بهبود و زیباسازی فضاهای شهری و ایجاد چشم‌انداز زیبا و جذاب نورپردازی مقبره ابودردا در خیابان میرزاطاهر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال اجرا شد.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: در این مکان شخصی مؤمن و عابد به نام ابودردا اصفهانی به خاک سپرده شده که همواره مورد احترام ساکنان محل بوده است؛ با تلاش واحد زیباسازی منطقه ۹ شهرداری اصفهان در راستای زیباسازی منظر شهری و حفظ و تکریم این مکان، نورپردازی ویژه‌ای برای آرامگاه وی اجرا شد.

وی گفت: خدمات نورپردازی با تمرکز بر بهبود کیفیت زندگی شهروندان، ایجاد جلوه‌های ویژه با نور، تفاوت چشم‌انداز در روز و شب و زنده نگه‌داشتن فضاهای شهری یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در شهرداری‌ها ارائه می‌شود.

کد خبر 711606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.