حضور در انتخابات یکی از معروفات است

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان ضمن اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: حضور در انتخابات یکی از معروفات بسیار مهم است که باید دانشگاه‌ها در جهت حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات برنامه‌ریزی کنند و این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان، حجت‌الاسلام محسن مظاهری در جلسه دبیران شوراهای امربه معروف ونهی از منکر دانشگاه‌های اصفهان اظهار کرد: رسالت ستاد امربه معروف و نهی از منکر نظارت بر اجرای صحیح قوانین است و رسالت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌ها در تمام مجموعه‌ها هم نظارت و عمل به قانون است و در هرجایی که قانونی اجرا نمی‌شود باید مطالبه‌گری کنیم.

وی افزود: شورای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ارتقا معروفات و تقویت آن در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را دارد و باید توجه داشت منکراتی در حوزه دانشگاه وجود دارد که باید احصا و درصدد رفع منکرات در دانشگاه تلاش کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان ضمن اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف عنوان کرد: هر شخصی در هر کجا و هر محلی در خصوص منکری که صورت می‌گیرد تذکر بدهد که این تذکر مصداق امر به معروف است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر از وی حمایت خواهد کرد.

مظاهری به اهمیت ارتقا سطح اعتقادی دانشجویان اشاره و بیان کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها یک بازوی توانمند برای ارتقا سطح بینش، معرفت و تقویت اعتقادات دانشجویان است که همکاری بسیار خوبی با اساتید و متولیان دانشگاه دارند.

وی تصریح کرد: باید ارتقا معرفتی و آشنایی دانشجویان با قوانین و امر به معروف و نهی از منکر یکی از اولویت‌ها در دانشگاه‌ها باشد که در این خصوص ستاد امر به معروف و نهی از منکر در برگزاری دوره‌های آموزشی و آشنایی با امر به معروف و نهی از منکر با دانشگاه‌ها همکاری می‌کند.

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان به انتخابات پیش رو اشاره و بیان کرد: حضور در انتخابات یکی از معروفات بسیار مهم است که باید دانشگاه‌ها در جهت حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات برنامه‌ریزی کنند و این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

مظاهری به طرح دانشجو مسئول اشاره و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا طرح دانشجوی مسئول در همه دانشگاه‌ها اجرایی شود چرا که این طرح دانشجو را نسبت به اطراف خود، دوستان و دانشگاه مسئولیت پذیر می‌کند و این مسئولیت‌پذیری باعث ارتقا و بهتر شدن دانشگاه‌ها خواهد شد.

حضور در انتخابات یکی از معروفات است

وی به ضرورت جهاد تبیین در دانشگاه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: باید در مورد مسائل روز و شبهاتی که در اذهان دانشجویان شکل می‌گیرد، جلسات بصیرت افزایی و تبیینی برگزار شود و مسئولان دانشگاه‌ها باید جهاد تبیین را یک ضرورت مهم بدانند تا دانشجو بتواند پاسخگوی شبهات ذهنی خود باشد.

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان در پایان عنوان کرد: همه مجموعه‌ها و دستگاه‌ها یک رسالت اجتماعی دارند که دانشگاه رسالت اجتماعی آن بیشتر و مهم‌تر است و در این راستا باید همه کمک کنیم برای آینده‌ای بهتر و شکوفا و توجه داشته باشیم تا جامعه‌ای عاری از فساد و منکر داشته باشیم.

کد خبر 711552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.