استقبال باشکوه مردم مبارکه از کاروان اهالی بهشت

کاروان اهالی بهشت حامل پیکرهای پاک و مطهر ۱۰ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس امروز دوشنبه مورد استقبال باشکوه مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان مبارکه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انبوهی از قشرهای مختلف مردم شهرستان مبارکه از ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه امروز در مسیر حرکت این شهدا تجمع کرده بودند و با ورود کاروان شهدا با چشمانی اشکبار به استقبال یادگاران هشت سال دفاع مقدس رفتند.

کاروان شهدا پس از حرکت از میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفتند و تا پارکینگ ولیعصر (عج) بدرقه شدند.

امروز قشرهای مختلف مردم شهرستان مبارکه آمده بودند تا سربازان بی نشان خود را در آغوش گرفته و بدرقه کنند و به آنها بگویند همواره پیرو راهشان هستند.

امروز مرد و زن، پیر و جوان و حتی کودکان خردسال به استقبال شهدا آمده بودند تا مراتب قدرشناسی خود را از این سبک بالان عاشق که جانانه در راه دفاع از میهن با نثار جانشان، موجب سربلندی این کشور شدند را با تمام وجود در آغوش بگیرند.

حضور زنان در حالی که فرزندان خردسالشان را در آغوش داشتند و جوانان که سعی داشتند خود را به پیکرهای این شهدا برسانند صحنه‌های جالبی را در این آئین باشکوه و روحانی رقم زد و نشان داد که مردم ایران اسلامی در همه حال، قدردان شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس هستند.

مردم شهرستان مبارکه با سر دادن صلوات محمدی و گفتن الله اکبر و دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی این شهدا را بدرقه کردند و در طول مسیر ایستگاه‌های صلواتی با چای، شربت و شیرینی از مردم پذیرایی و با شاخه گل و گلاب از شهدا استقبال کردند.

مراسم وداع با کاروان اهالی بهشت امشب در مجتمع فرهنگی الزهرا (س) مبارکه برگزار خواهد شد تا پس از تشییع در دیگر شهرهای استان اصفهان در روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اصفهان نیز تشییع شده و سپس جهت تدفین به محل‌های تعیین شده و زادگاه این شهدای گرانقدر انتقال پیدا کنند.

کد خبر 711268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.