بارش‌های جدید در راه خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بامداد چهارشنبه موج بارشی وارد خوزستان می‌شود که سبب رگبار، رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید و در ارتفاعات بارش برف و در مناطق مستعد ریزش تگرگ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _دوشنبه بیستم آذر_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بامداد چهارشنبه موج بارشی وارد خوزستان می‌شود که سبب رگبار، رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید و در ارتفاعات بارش برف و در مناطق مستعد ریزش تگرگ خواهد شد.

وی افزود: از عصر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه اوج فعالیت این موج ناپایدار در خوزستان خواهد بود و از اواخر روز پنجشنبه این سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: به دلیل کاهش دما همراه با این سامانه، در اواخر وقت چهارشنبه بارش پراکنده برف در ارتفاعات و گردنه‌های نواحی کوهستانی نیز مورد انتظار است.

سبزه‌زاری تاکید کرد: امروز و فردا همچنان جو پایدار بر خوزستان حاکم است و پدیده غالب در این ایام مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۲۹.۱ و ایذه با ۵.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۸.۸ و ۱۳.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

کد خبر 711217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.