قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) کارهای نشدنی را شدنی کرد

امام جمعه کرمانشاه در دیدار با جمعی از مسئولان و کارکنان مؤسسات زیرمجموعه‌ قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران، شکل‌گیری انقلاب اسلامی را براساس اهدافی والا و متعالی خواند، گفت: سازندگی و رفع محرومیت، از اهداف مقدس انقلاب اسلامی بوده‌ است که به‌لطف خدا تا حد قابل توجهی محقق شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در دیدار امروز _دوشنبه بیستم آذر_ با جمعی از مسئولان و کارکنان مؤسسات زیرمجموعه قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران، شکل‌گیری انقلاب اسلامی را بر اساس اهداف والا و متعالی خواند و اظهار کرد: سازندگی و رفع محرومیت، از اهداف مقدس انقلاب اسلامی بوده‌اند که به لطف خدا تا حد قابل توجهی محقق شده‌اند.

وی با تصریح اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) کارهای نشدنی را عملی ساخت و پیشتاز باور «ما می‌توانیم» شد، افزود: پس از جنگ تحمیلی، همان نیروهایی که شاهکار عظیمی در دفاع مقدس رقم زدند و باعث پیروزی ملت بزرگ ایران شدند، برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت‌های ارزشمند و اثرگذاری در عرصه‌های عمرانی، علمی و اقتصادی آغاز کردند که یکی از آن‌ها قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) بود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه تأمین استقلال کشور به‌تمام معنا و در تمام زمینه‌ها از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: به‌فضل خدا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در سال‌های اخیر اقدامات مهمی انجام داده که موجب سربلندی کشور شده است. قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن ایجاد زمینه‌ اشتغال نیروهای متخصص و متعهد در سراسر کشور، رویکرد ارزش‌گرایی را تا عمق برنامه‌ها حفظ کرد و کشور را به استقلال رساند.

کد خبر 711214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.