ارزش‌های الهی، مهم‌ترین خط قرمز انقلاب اسلامی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: بر همه‌ ما واجب است که با دقت از رعایت حدود الهی مراقبت کنیم و به‌طور قطع این مهم در مناطقی که معطر به خون‌های پاک شهیدان است، نیازمند توجه دوچندان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری ارزش‌های الهی را مهم‌ترین خط قرمز انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: بر همه ما واجب است که با دقت از رعایت حدود الهی مراقبت کنیم و این مهم در مناطقی که معطر به خون‌های پاک شهیدان است، نیازمند توجه دوچندان است.

وی افزود: در رابطه با اتفاقاتی که در روزهای اخیر در بعضی شهرستان‌ها رخ داد، اطمینان دارم که عمدی در کار نبوده است، اما از محضر شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها، به‌ویژه شهید «محمدعلی عطایی شورچه» و شهید مدافع حرم «رضا عباسی» که پس از سال‌ها پیکر مطهرش بازمی‌گردد، عذرخواهی و قاطعانه عرض می‌کنم که تکرار این مسائل قابل قبول نیست.

امام جمعه کرمانشاه شادمانی جامعه را در کنار حفظ ارزش‌های الهی ارزشمند دانست و تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های عمومی نیازمند نگاه کارشناسانه و هنرمندانه است و اگر مسئولان امر از این نگاه برخوردار نیستند، باید از مشورت و همراهی اهل فن بهره بگیرند.

غفوری افزود: اصل ایجاد شادمانی مهم، مطلوب و مشروع است، اما گاهی به‌دلایل نبود تخصص یا تعهد، این مقصود خیر به اقدام منکر تبدیل می‌شود. نظام اسلامی میراث شهداست و اموری که موجب هتک حرمت به حدود الهی شود به‌هیچ عنوان پذیرفته نیست.

کد خبر 711209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.