شهر باشت در مسیر تبدیل شدن به یک شهر گردشگری

رئیس شورای اسلامی شهر باشت گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم تا این شهر به عنوان یک شهر گردشگری معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد عمار محمدی گوهرکان روز _یکشنبه، نوزدهم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه فضای سبز نقش مهمی در ایجاد نشاط در جامعه دارد و معتقدیم این کار به نوعی یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

وی افزود؛ افزود: فضای سبز یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های توسعه‌ای است و توجه به این مقوله مهم به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری و شورای دور ششم مد نظر قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر باشت گفت: توسعه پایدار مقوله بسیار مهمی است که در حوزه شهرسازی و هم در بحث تحقق عدالت اجتماعی بسیار مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: در شورای شهر سیاست‌گذاری شده تا پایان دوره ششم شورا سرانه بهره‌مندی شهروندان باشتی از فضای سبز به حد نرمال برسد.

محمدی گوهرکان با تاکید بر اینکه در توسعه فضای سبز دیدگاه اقتصادی نیز مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در رهگذر موضوع توسعه فضای سبز شهری برنامه‌ریزی‌های مختلفی در زمینه رونق اقتصادی و اشتغال جوانان انجام می‌گیرد.

وی افزود: سیاست اصلی شورای شهر عدالت‌محوری و حرکت به سمت و سوی است که بتوانیم در آینده نزدیک شهر باشت را به شهر گردشگر پذیر تبدیل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر باشت، گفت: چشم‌انداز ما در شهر باشت این است بتوانیم شهر باشت را به شهر گردشگری تبدیل کنیم و با این کار بستر توسعه همه جانبه را در این شهر فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه فضای ایجاد شده تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته‌است، اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر باشت در این راستا برنامه‌ریزی‌های فراوانی دارد و امیدواریم در فصل‌های عمرانی آینده شاهد اجرا و عملیاتی شدن ۲۰ درصد این برنامه‌ها باشیم.

کد خبر 710976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.