لزوم استفاده از ظرفیت بسیج برای تحقق اهداف مدیریت شهری اصفهان

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شبکه بسیج و حوزه بسیج ادارات در شهرداری اصفهان در منظر مدیریت شهری، یک ابزار و پیش برنده برای تحقق اهداف این مدیران و خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود مهدویان‌فر امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج شهرداری اصفهان که در سالن کتابخانه مرکزی شهرداری این کلان شهر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: مجموعه بسیج به ویژه بسیج ادارات که از بازوان توانمند شبکه بسیج در سراسر کشور و یکی از ارکان مردم نهاد نظام جمهوری اسلامی است، ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در عموم دستگاه‌ها به ویژه در مجموعه شهرداری این کلان شهر دارد.

وی افزود: عموم دستگاه‌ها دارای پایگاه مقاومت بسیج است، اما شهرداری به دلیل تعدد معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های آن، همچنین از نظر گستره ارتباط با مردم، ظرفیت قابل توجهی در این زمینه داشته و با داشتن یک حوزه بسیج و تعدد پایگاه‌هایی که در مناطق، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف دارد، به طور قطع نگاه و تفکر بسیجی در آن می‌تواند تأثیرگذار باشد و در خدمت‌رسانی به مردم نیز کمک کند.

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با انجام هماهنگی‌های لازم و بیشتری که بین مجموعه شهرداری و بسیج ادارات خواهیم داشت، فعالیت‌های بهتر و گسترده‌تری در این زمینه داشته باشیم، چراکه انتظار مدیریت شهری از مجموعه بسیج فراتر از فعالیت‌های مطلوب امروز است.

مهدویان فر ادامه داد: شبکه بسیج و حوزه بسیج ادارات در شهرداری اصفهان در منظر مدیریت شهری، یک ابزار و پیش برنده برای تحقق اهداف این مدیران و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است.

وی تاکید کرد: از ظرفیت‌های پایگاه‌های بسیج برای تحقق اهداف مدیریت شهری و خدمت‌رسانی بهتر به مردم باید استفاده شود و امیدواریم به برکت خون شهدا و هم‌افزایی بین‌بخشی بین این دو نهاد بتوانیم شاهد فعالیت‌های بهتر و کلان‌تری در سطح شهر باشیم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات و تلاش‌های «جواد شجاعی» فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان تجلیل به‌عمل آمد و «مصطفی ناصری» به‌عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

کد خبر 710920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.