شهرداری درباره تحقق شهرسازی الکترونیک پاسخگو باشد

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت شهرسازی الکترونیک گفت: چند ماه گذشته صحبت کردیم تا معاون شهردار توضیح دهد که در این خصوص چه اتفاقی افتاده است، اما آنچه می‌بینیم نشان می‌دهد که کارها طبق برنامه نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ظاهراً قرار است شهرداری با سکوت با تذکرات ما برخورد کند، اظهار کرد: بعضی کارهای معوق از جمله مولدسازی، درآمدهای پایدار و شهرسازی الکترونیک وجود دارد که درباره آن از شهرداری توضیح خواستیم، اما تاکنون انجام نشده است.

وی با اشاره به اهمیت شهرسازی الکترونیک افزود: چند ماه گذشته صحبت کردیم تا معاون شهردار توضیح دهد در این خصوص چه اتفاقی افتاده است، اما آنچه می‌بینیم نشان می‌دهد که کارها طبق برنامه نیست.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص تأمین منابع مالی آب گفت: ایرادی که به مدیریت استان وارد است، پوشیده نگه‌داشتن بعضی مسائل در این زمینه است.

نادرالاصلی با اشاره به آلودگی هفته‌های اخیر هوای اصفهان تصریح کرد: جاری بودن رودخانه اقدامی مهم است و پیگیری در این زمینه لازم است به بعضی اقدامات می‌توان سرعت داد و باید در این راستا کمک کرد.

وی با اشاره به طرح آب جنوب اصفهان یا ماندگان ادامه داد: مدیریت استان به دلیل برخی مسائل نام طرح را ذکر نمی‌کند، اما اتفاقات خوبی در حال انجام است و باید برای تحقق آن کمک کرد، از ما توقع وجود دارد و اگر امروز کمک نشود، نوش‌دارو پس از مرگ سهراب خواهد بود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: مطلع شدم که چند نفر از همکاران شورا و شهرداری به سفر خارج رفته‌اند، می‌دانم این سفر با هزینه شخصی انجام شده است، اما ابتدای دوره عرض کردم سفری مؤثر است که در عملکرد ما تأثیر بگذارد و از آن به عنوان تجارب استفاده کنیم، بنابراین حوزه ریاست باید بر این امر مدیریت کند و گزارش مکتوب، رسمی و حساب شده‌ای از این سفرها در صحن اعلام شود.

کد خبر 710845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.