دغدغه سرمایه‌گذاران حوزه شیلات قشم بررسی شد

استاندار هرمزگان در جلسه با سرمایه گذاران حوزه شیلات و کشاورزی قشم، دغدغه آنها را بررسی و بر حمایت از سرمایه گذاری در این بخش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، نشست بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران حوزه کشاورزی و شیلات جزیره قشم، ظهر امروز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این جلسه با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در زمینه توسعه فعالیت‌های شیلات و کشاورزی، اظهار کرد: در دو سال اخیر اقدامات جامعی در حوزه گسترش فعالیت‌های شیلاتی در حوزه پرورش میگو و ماهی انجام شده است.

وی افزود: بر همین مبنا دولت سیزدهم سیاست خود را بر حمایت از سرمایه گذاران در حوزه توسعه مزارع پرورش میگو و پرورش ماهی در قفس منطبق کرده و به دنبال افزایش تولید و اشتغال در این زمینه است.

استاندار هرمزگان گفت: علاوه بر این در حوزه تکثیر آبزیان و حفظ ذخایر نیز اقدامات خوبی انجام شده است که می‌تواند سبب شود در حوزه اقتصاد دریا محور اثرات مثبتی در پی داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات سرمایه گذاران حوزه کشاورزی و شیلات جزیره قشم تصریح کرد: از سرمایه گذاران در این زمینه حمایت خواهد شد و اختلافات موجود با منطقه آزاد نیز تلاش می‌شود از طریق مکاتبه با مقامات عالی رتبه کشوری رفع شود تا سرمایه گذاران بتوانند فعالیت خود را توسعه دهند.

در این جلسه سرمایه گذاران نیز دغدغه‌های خود را با استاندار هرمزگان در میان گذاشتند.

کد خبر 710663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.