عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ آذر

در این بسته خبری از صدور پروانه احداث ۹ هزار واحد مسکونی در پرند تا راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری خرم‌آباد و افزایش تقاطع‌های اصلاحی در پایتخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مزیت‌های چهارراه ولیعصر اراک قابل مقایسه با میدان نیست

حجت‌الله مرادی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری اراک هم در این خصوص گفت: عصرها وضعیت ناهنجاری در میدان ولیعصر (عج) اراک حاکم بود و هر خودروی که خود را زرنگ‌تر می‌دید از لابه‌لای خودروها عبور می‌کرد و تصادفات زیادی نیز رخ می‌داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ آذر

صدور پروانه ساخت ۹ هزار واحد مسکونی طی یک ماه گذشته در پرند

مجتبی مرادی، سرپرست شهرداری پرند از صدور پروانه ۹ هزار واحد مسکونی در فاز هفت این شهر طی یک ماه اخیر خبر داد و اعلام کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای پیشبرد امور طرح نهضت ملی مسکن، تمام توان خود را به‌کار گرفته است.

آتش‌سوزی در ۲ فروشگاه کفش زاهدان مهار شد

حمیدرضا عابدی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: آتش سوزی ۲ باب فروشگاه کفش در خیابان کوثر با حضور به موقع تیم‌های اطفای حریق مهار شد.

تالار ۴ میدان میوه و تره‌بار شهرکرد احداث می‌شود

سید رضا هاشمی، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: تالار ۴ از فاز ۲ با مساحتی در حدود ۱۹۲۰ متر مربع در دست ساخت است.

۱۳ پروژه عمرانی در منظریه شهرکرد فعال است

فرشاد چراغپور، رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: ۱۳ پروژه عمرانی از ماه گذشته در چهار محله ۳۵، ۳۶، ۳۷ و ۳۸ منظریه فعال شده که ساخت دیوار حائل مجتمع مهر سخاوت، احداث پارک هادی و ساخت پنج پارک محله از جمله پروژه‌های در دست اجرا است.

سامانه شفافیت شهرداری خرم‌آباد به زودی راه‌اندازی می‌شود

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار شهرکرد از تکمیل و راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری خرم‌آباد در آینده نزدیک خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ آذر

افزایش تقاطع‌های اصلاحی در پایتخت

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه ۱۱ تقاطع در مسیر تردد شهروندان در سال قبل اصلاح شد، گفت: هدف‌گذاری امسال ۲۳ تقاطع است که تا امروز کار ۱۸ تقاطع پیش رفته و امیدواریم با رفع معارضین تعداد تقاطع‌های اصلاحی افزایش یابد.

کد خبر 710582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.