تقسیم امتیازات میان پیکان و ذوب‌آهن در پاس‌قوامین

تیم‌های فوتبال پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌وسوم پس از چند هفته تعطیلی از سر گرفته شده و امروز _جمعه هفدهم آذر_ تیم‌های فوتبال پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه پاس قوامین تهران با یکدیگر تقابل مهمی را انجام دادند که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان

ورزشگاه: پاس قوامین تهران

کوبل‌داوری: محمدرضا تارخ (داور وسط)، محمد عطایی (کمک‌داور اول)، محمد هاشمی‌نسب (کمک‌داور دوم)، فرهاد امینی (داور چهارم) و حسن کامرانی (ناظر داوری)

گل‌ها:

کارت‌زرد:

سعید باقرپسند (دقیقه ۲۰- ذوب‌آهن اصفهان)

جواد آزاده (دقیقه ۵۵- پیکان تهران)

منصور باقری (دقیقه ۶۰- پیکان تهران)

امیر طاهر (دقیقه ۷۱- پیکان تهران)

پوریا آریاکیا (دقیقه ۷۷- ذوب‌آهن اصفهان)

مهرداد رضایی (دقیقه ۷۹- ذوب‌آهن اصفهان)

پوریا آریاکیا (دقیقه ۹۰) - کارت زرد دوم

غلامرضا ثابت ایمانی (دقیقه ۹۰+۳)

کارت‌قرمز:

پوریا آریاکیا (دقیقه ۷۷ و ۹۰)

ترکیب تیم فوتبال پیکان تهران:

محمد ناصری، ایمان اکبری، سامان نریمان‌جهان، غلامرضا ثابت‌ایمانی، منصور باقری، حامد پاکدل، امیرحسین صدقی، علی‌اکبر رنجبر، امیر طاهر، محمدجواد آزاده و مجتبی حق‌دوست.

سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

حبیب فرعباسی، امیرحسین رنگرزجدی، سیدمحمد قریشی، نادر محمدی، پوریا آریاکیا، مجید علیاری، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی و سعید باقر پسند.

سرمربی: محمد ربیعی

شرح بازی و گل‌ها:

دقیقه ۳۴: شوت اسلامی به همان جایی رفت که ناصری ایستاده بود تا بالاخره یک موقعیت در این مسابقه دیده باشیم. هر چند بی رمق!

دقیقه ۳۸: جدی‌ترین موقعیت بازی با شوت منصور باقری روی ضربه ایستگاهی ایجاد شد و فر عباسی با نوک انگشتان خود توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۸: ارسال رو به جلوی محمد حسین اسلامی پس از دریبل تماشایی وی می‌رفت که با یک نوک پا به گل اول مسابقه تبدیل شود ولی توپ از جلوی پای مهاجم ذوب آهن رد شد.

دقیقه ۵۱: ضربه سر محمد جواد محمدی از مقابل تیر دروازه به شکل کاملاً خطرناکی روی یک ضربه ایستگاهی به خارج رفت.

دقیقه ۶۹: شوت سامان نریمان‌جهان روی پاس تماشایی مهرداد بایرامی می‌رفت گل اول پیکانی‌ها رو رقم بزند که فرعباسی توپ را به کرنر فرستاد.

کد خبر 710390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.