امیدواریم وضعیت داوری هم مانند فوتبال ایران رو به رشد باشد/ لازمه پیروزی تمرکز داشتن است

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما به قضاوت‌های داوران احترام می‌گذاریم و امیدواریم همانطور که فوتبالمان روبه رشد است، داوری و داوران نیز رو به رشد و پیشرفت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی شامگاه _پنج‌شنبه، شانزدهم آذر_ در نشست خبری قبل از دیدار هوادار و ذوب‌آهن اظهار کرد: فردا با یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر بازی داریم، تیمی که در هفته‌های گذشته تغییراتی داشته و با انگیزه و قوی‌تر تمرینات خود را ادامه می‌دهد.

وی افزود: بزرگترین هدفمان این است که بتوانیم روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم، بازیکنانمان خیلی باانگیزه تمرین می‌کنند و برای دیدار فردا به‌طور کامل آماده هستیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: لازمه پیروزی در دیدار فردا این است که متمرکز باشیم و تمام تلاشمان را انجام دهیم تا بتوانیم با امتیاز کامل از زمین مسابقه خارج شویم.

صادقی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص داوری مسابقات اخیر و دیدار فردا افزود: تیم ذوب‌آهن جزو تیم‌هایی است که از اشتباهات داوری بیشترین ضرر را کرده است، ما به قضاوت‌های داوران احترام می‌گذاریم و امیدواریم همانطور که فوتبالمان روبه رشد است، داوری و داوران نیز رو به رشد و پیشرفت باشند.

وی تاکید کرد: امیدواریم فردا بازی خوبی داشته باشیم و هر تیمی که لیاقتش را دارد برنده بازی باشد.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان از اصحاب رسانه بابت ساعت پرواز و تأخیر پیش آمده عذرخواهی کرد.

کد خبر 710294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.