استقرار یگان‌های موشکی و پهپادی نیروی زمینی ارتش در مرزهای شمال شرق کشور

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که این نیرو نگاه ویژه‌ای به مناطق شمال شرق کشور دارد گفت: نیروی زمینی ارتش در این مناطق یگان‌های موشکی، پهپادی، توپخانه و متحرک هجومی را در آینده مستقر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از مناطق مرزی شمال‌شرق، لشکر ۳۰ و مرکز آموزش ۰۴ بیرجند درباره حساسیت ویژه مناطق مرزی شمال‌شرق کشور، گفت: منطقه شمال‌شرق و منطقه خراسان جنوبی مرزهای حساسی دارند و بخشی از امنیت پایدار کشور ایران در این منطقه رقم می‌خورد لذا نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه‌ای به این منطقه دارد.

وی با بیان اینکه مرزهای شمال شرق کشور تقویت خواهد شد، افزود: در آینده نزدیک یگان‌های توپخانه، موشکی، پهپادی و متحرک هجومی را در مناطق مرزی شمال‌شرق و خراسان جنوبی مستقر خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز یگان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش در مرزهای شمال‌شرق، جنوب‌شرق، جنوب‌غرب، شمال‌غرب و غرب کشور مستقر هستند، ادامه داد: استقرار یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مرزهای کشور به معنای اینکه خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند نیست، بلکه بخاطر اشراف اطلاعاتی، حفظ آمادگی رزمی، ارتقا آمادگی رزمی و بالا بردن مهارت کارکنان است.

سرتیپ حیدری با تاکید بر امنیت پایدار مرزهای کشور گفت: هدف نهایی و مؤثر استقرار یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مرزهای مختلف کشور امنیت پایداری است که امروز در تمامی مرزهای جمهوری اسلامی ایران شاهد آن هستیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی در ادامه درباره فعالیت‌های رفاهی نیروی زمینی ارتش در سطح کشور افزود: امروز نیروی زمینی ارتش علاوه بر احداث و ساخت منازل سازمانی برای کارکنان خود، همکاری بسیار خوب و مطلوبی را با دولت در حوزه طرح ملی مسکن دارد که با در اختیار قرار دادن بخشی از اراضی نزاجا و تسهیلاتی که دولت ارائه می‌کند برای کارکنان نیروهای مسلح و اقشار مردم در حوزه مسکن شخصی گام‌های بلندی برداشته شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تعهدات ما در ساخت منازل سازمانی ۲۳ هزار واحدی در گستره پهناور کشور در سال آینده پایان خواهد یافت، تأکید کرد: در حوزه احداث و ساخت منازل سازمانی برای هم‌رزمان خود ۲۳ هزار واحد را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که در مقطع کنونی بیش از ده هزار واحد به کارکنان تحویل شد که امیدواریم در سال آینده تمامی آن ۲۳ هزار واحد تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر 710220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.