برگزاری راهپیمایی همبستگی و حمایت از مردم مظلوم غزه در اراک

راهپیمایی همبستگی و حمایت از مردم مظلوم غزه همزمان با پنج استان کشور فردا جمعه در ۲۷ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای، اقشار مختلف مردم استان را به راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم غزه دعوت کرد. در این بیانیه آمده است:

" امروز قریب به دو ماه است که غزه‌ی قهرمان، قلب خونین جهان، عاملان بلاواسطه کشتار و جنایت رژیم تا بُن دندان مسلح صهیونیستی و حامیان غربی آنها را با مقاومت و ایستادگی جانانه به مصاف طلبیده است.

۶۰ روز سلاخی بی‌امان انسان‌های بی‌گناه، زن و مرد، پیر و جوان و بیش از همه خردسالان و کودکان در خانه اول مسلمین و در مقابل چشمان تمامی جهانیان در جریان است و بزرگترین نسل‌کُشی تاریخ در حال وقوع است.

فوج عظیم شهدای غزه، زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه قطعه شده، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته است، امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کُش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپا و آمریکا را در نوردیده است و گویی پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب، از تاریخ انقضای این رژیم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

مردم استان مرکزی که در همه این روزها، دست از حمایت از آرمان فلسطین برنداشته و قتل عام برادران و خواهران دینی خود را تحمل نکرده و همواره صدای رسای همبستگی خود را آذین‌بخش نبردهای روزمره گروه‌های فلسطینی و مقاومت قهرمانانه آنها کرده است، یک بار دیگر در روز هفدهم آذرماه، پس از اقامه نماز جمعه، از مقابل مصلی‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان، با شرکت در راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم و مبارز غزه، محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فریاد خواهند زد. "

در این بیانیه با دعوت از اقشار مختلف مردم، درخواست شده تا با حضور گسترده و مقتدرانه خود و با اظهار خشم و انزجار از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شوند.

کد خبر 710121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.