دربی کرمانی‌ها در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال بانوان با پنج دیدار در شهرهای تهران، بم، شیراز، کرج و بندرانزلی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال بانوان فردا _جمعه هفدهم آذر_ با ۵ دیدار از ساعت ۱۳ در شهرهای تهران، بم، شیراز، کرج و بندرانزلی پیگیری خواهد شد.

در مهم‌ترین دیدار تیم خاتون بم میزبان تیم شهرداری سیرجان است تا این دو تیم کرمانی در یک دربی تمام‌عیار استانی مقابل یکدیگر قرار گیرند؛ شاگردان مرضیه جعفری در خاتون بم مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم لیگ برتر که تا اینجای لیگ با ۳ پیروزی در رده نخست قرار دارند، در طرف دیگر شهرداری سیرجان با هدایت مریم ایران‌دوست با ۲ پیروزی در جایگاه چهارم و پس از سپاهان و ملوان قرار دارد.

تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان در دیدارهای خود در لیگ گذشته به یک تساوی یک بر یک و پیروزی تیم جعفری با نتیجه ۴ بر ۲ رسیده بودند، شاگردان مریم ایران‌دوست در شهرداری سیرجان هفته گذشته با پنج گل آوای تهران را شکست دادند و شاگردان جعفری نیز با چهار گل پیکان را از پیش رو برداشتند.

در تهران دختران سپاهانی میهمان تیم آوا هستند، شاگردان اردلان با رویکرد جوان‌گرایی و بومی‌گزینی تا اینجای لیگ بانوان به نتایج مطلوبی رسیده‌اند و با دو پیروزی و یک مساوی در جایگاه دوم ایستاده‌اند در طرف دیگر تیم آوای تهران تنها با یک مساوی در رتبه نهم و یک پله بالاتر از پیکان ایستاده است؛ هفته گذشته تیم سپاهان در نبود سکان‌دار خود در دیداری خانگی با پنج گل فراایساتیس کران فارس را شکست داد.

تیم فوتبال بانوان بندرانزلی میزبان شاگردان بیان محمودی در تیم کانی کردستان است، ملوان با دو پیروزی و یک مساوی و تفاضل گل کم‌تر نسبت به سپاهان در جایگاه سوم و تیم کردستانی با یک پیروزی در جایگاه ششم قرار دارد، تیم ملوان در هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل پالایش گاز ایلام پیروز شد و تیم کردستان یک بر صفر از نماینده البرز شکست خورد.

برنامه بازی‌های هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال بانوان:

آوا تهران - زنان سپاهان

خاتون بم - شهرداری سیرجان

ایساتیس کران فارس - پالایش گاز ایلام

نماینده البرز - پیکان

زنان ملوان - کانی کردستان

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان:

تیم بازی برد مساوی باخت گل - / + تفاضل امتیاز
۱

خاتون بم

۳ ۳ ۰ ۰ ۱۴-۰ ۱۴ ۹
۲

زنان سپاهان

۳ ۲ ۱ ۰ ۱۱-۱ ۱۰ ۷
۳

زنان ملوان

۳ ۲ ۱ ۰ ۳-۱ ۲ ۷
۴

شهرداری سیرجان

۳ ۲ ۰ ۱ ۹-۱ ۸ ۶
۵

پالایش گاز ایلام

۳ ۲ ۰ ۱ ۲-۱ ۱ ۶
۶

کانی کردستان

۳ ۱ ۰ ۲ ۲-۳ ۳
۷

نماینده البرز

۳ ۱ ۰ ۲ ۱-۶ ۳
۸

ایساتیس کران فارس

۳ ۰ ۱ ۲ ۲-۱۱ ۱
۹

آوا تهران

۳ ۰ ۱ ۲ ۲-۱۵ -۱۳ ۱
۱۰

پیکان

۳ ۰ ۰ ۳ ۰-۷ ۰
کد خبر 710084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.