برای تقویت تیم نیازمند بازیکن داخلی و خارجی هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای نیم فصل نیازمند جذب بازیکن داخلی و خارجی هستیم، اما در بحث بودجه هیئت مدیره باشگاه نظر بدهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ربیعی شامگاه _چهارشنبه پانزدهم آذرماه_ در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دعوت مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم شرکت کردم و خوشحال هستم که استان اصفهان امسال افتخارآفرین بود، هم برای کشور و هم برای استان، امیدوارم که هر سال تعداد مدال‌ها بیشتر و افتخارات اصفهان افزون‌تر شود.

وی افزود: در تلاش هستیم در نیم فصل روی نقاط ضعف تیم کار کنیم و با توجه به اینکه دو بازیکن ارزنده تیم را در فاصله نیم فصل اول از دست دادیم، باید برای تقویت تیم برنامه‌ریزی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: بحث تقویت تیم را هم در نیم فصل مدنظر داریم و امیدوارم که مسئولین اتفاقات خوبی را برای ذوب آهن رقم بزنند، زیرا برای تقویت تیم نیازمند بازیکن داخلی و خارجی هستیم.

وی درباره بازی آینده تیم ذوب‌آهن با پیکان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پیکان بسیار تیم خوب، جوان و منسجمی است که تغییراتی در تیم خود داشته است که به طور قطع تغییراتی مثبتی را درتیم داشته است.

ربیعی افزود: باید بتوانیم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ فنی تیم خودمان را به جایگاه قبلی برگردانیم و بازی سختی پیش‌رو داریم و به بازیکنان هم گوشزد شده که نهایت دقت تمرکز و توانشان را برای این بازی بگذارند.

کد خبر 710039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.