احمدیان: ماشین کشتار اسرائیل را با تلاش جهانی متوقف کنیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان از نقش مثبت دولت چین در شورای امنیت سازمان ملل و حمایت این کشور از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد و گفت: باید با تلاش‌های همه جانبه بین‌الملی ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، لیوجیان چائو عصر چهارشنبه با احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و در باره مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی با او گفتگو کرد.

در این دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به روابط دیرینه دو کشور بر ارتقای روابط همه جانبه در عرصه های سیاسی، اقتصادی و تجاری در قالب توافق نامه جامع و راهبردی ۲۵ ساله میان دو کشور تاکید کرد.

احمدیان از نقش مثبت دولت چین در شورای امنیت سازمان ملل و حمایت این کشور از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد و گفت: باید با تلاش‌های همه جانبه بین الملی ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین متوقف شود.

حمایت چین از سیاست‌های منطقه‌ای ایران

در این دیدار لیوجیان چائو، وزیر بین الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین نیز با اشاره به نقش ایران به عنوان پل ارتباطی شرق و غرب و بخش مهمی از کلان پروژه یک کمربند - یک راه، آمادگی چین را برای توسعه همه جانبه همکاری‌ها در چارچوب توافق نامه راهبردی ۲۵ ساله میان دو کشور اعلام کرد.

لیوجیان چائو، با قدردانی از نقش جمهوری اسلامی ایران در حفظ صلح و ثبات منطقه ای، گفت: چین از سیاست‌های ایران برای برقراری امنیت پایدار در منطقه حمایت می‌کند.

وزیر بین الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، با تبیین اقدامات مداخله جویانه و نقش منفی آمریکا در مناطق مختلف جهان بر همکاری های مشترک برای مقابله با یک‌جانبه‌گرایی آمریکا تاکید کرد.

کد خبر 710013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.