چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟

ضرورت انتخاب بهترین وکیل در تهران به خاطر موفقیت در پرونده به دلیل تخصص و مهارت وکیل، انجام مذاکره موفق بین دو طرف دعوا به دلیل فن بیان قوی و ارائه راهکار، داشتن وجدان کاری و تعهد به وظایف و... است.

بهترین وکیل حقوقی در تهران به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین هزینه، حقوق قانونی خود را به دست آورید. وکیل سید احمد نبوی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه متولد ۱۳۷۰ می‌باشد. وکیل نبوی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه بین المللی امام خمینی ره بوده و دوره‌های تخصصی حقوقی در زمینه قراردادی و حقوق مالیاتی را در موسسات معتبر از جمله MPT ACADEMY سپری نموده و سابقه وکالت در دعاوی مختلف از جمله دعاوی کیفری ، مالیاتی ، قراردادی و ملکی را در کارنامه کاری خود دارد.

معرفی دعاوی حقوقی و بیان چند مورد از پرونده‌های حقوقی وکیل نبوی:

زمانی که بین افراد اختلافی در مورد حق و حقوقشان به وجود می‌آید و این افراد تصمیم می‌گیرند اختلافاتشان را به منظور رسیدگی و تصمیم‌گیری درباره حقانیت خود به مراجع قضایی و دادگاه‌ها ارجاع دهند، در اصطلاح حقوقی به این عمل اقامه دعوی حقوقی می‌گویند. این افراد باید دلیل اقامه دعاوی حقوقی و مدارک خود را به صورت مکتوب به دادگاه به صورت یک‌جا و مرتب ارائه دهند که به این مدارک ارائه شده پرونده حقوقی یا دعاوی حقوقی گفته می‌شود. در زیر، چند نمونه از انواع دعاوی پرونده حقوقی ذکر و توضیح داده شده است:

دعاوی مالیاتی:

با توجه به پیچیدگی قوانین مالیاتی و بخشنامه‌های متعدد سازمان امور مالیاتی و همچنین افزایش ماخذهای مالیاتی از جمله خانه‌های خالی، خانه‌های لوکس، خودروهای لوکس و … همیشه نیاز یه یک مشاور مالیاتی احساس می‌شود. وکیل نبوی با سپری نمودن دوره‌های تخصصی مالیاتی آماده به ارائه خدمات مالیاتی از جمله مشاوره و تنظیم لوایح دفاع در هیات‌های حل اختلاف مالیاتی و وکالت در پرونده‌های مالیاتی شما می‌باشد.

دعاوی کیفری:

وکیل سید احمد نبوی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرمشناسی بوده و به صورت تخصصی تجربه وکالت در بسیاری از پرونده‌های کیفری از جمله جعل، کلاهبرداری، سرقت، ضرب و جرح، فروش مال غیر، تخریب و … را داشته و آمده به ارائه خدمات در پرونده‌های کیفری می‌باشد

دعاوی ملکی:

با توجه به اعلام مقامات رسمی اداره ثبت و قوه قضاییه بخش اعظمی از دعوای جاری در سیستم قضایی را دعاوی ملکی تشکیل می‌دهد که در بسیاری از این دعاوی حتی یک مشاوره با متخصص امر می‌تواند باعث پیروزی در دعوای طرح شده شود. با توجه به پیچیدگی دعاوی ملکی وکیل نبوی می‌تواند در مسیر دعوای ملکی شما همراه شما باشد.

دعاوی قراردادی:

در بسیاری از مواقع یک کلمه می‌تواند معنا و تفسیر یک قرارداد را تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از افراد بدون اطلاع از قوانین قراردادی با امضا قرارداد برای خود مشکلات حقوقی ایجاد می‌کند. وکیل نبوی از ابتدای مذاکره قرارداد تا اصلاح قرارداد و نگارش صفر تا صد قرارداد و همچنین مشاوره و وکالت در دعوای قراردادی همراه شماست. فراموش نکنید که یک قرارداد خوب قراردادی نیست که در آن اختلاف ایجاد نشود.بلکه قراردادی است که در صورت بروز اختلاف با کمترین مشکل اختلاف رفع شود.

دعاوی خانواده:

این نوع دعاوی مرتبط با مسائل خانوادگی از جمله طلاق، نفقه، تقسیم دارایی‌ها، حضانت کودکان و مسائل مرتبط با خانواده و روابط بین اعضای خانواده هستند.

ضرورت داشتن وکیل متخصص در دعاوی حقوقی:

بعضی از افراد به دلیل هزینه دستمزد وکیل تمایلی به گرفتن وکیل ندارند. در ادامه به مهمترین دلایل گرفتن وکیل می‌پردازیم:

  • استفاده از تخصص و تجربه حقوقی: وکیل حقوقی دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه قوانین و مقررات حقوقی است. در واقع، وکلای حقوقی با جزئیات و پیچیدگی‌های مسائل حقوقی به خوبی آشنا هستند و می‌توانند شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند تا بهترین راه برای حل مسائل حقوقی خود انتخاب کنید.
  • حضور در دادگاه به جای شما: وکیل حقوقی می‌تواند به عنوان نماینده شما در دادگاه حاضر شده و دفاع از حقوق شما را به عهده بگیرد. همچنین، او می‌تواند به شما کمک کند تا در دادگاه بهترین دفاع را ارائه دهید و دادگاه را به نفع خود تمام کنید.
  • نوشتن و تنظیم اسناد حقوقی مانند دفاعیه: شما در پرونده‌های حقوقی، نیاز به نوشتن اسناد حقوقی مانند قراردادها و دفاعیه‌ها دارید. وکیل می‌تواند به شما در نگارش این اسناد کمک کرده و یا خودش قرارداد و دفاعیه را تنظیم کند. این کار خطاها و اشتباهات حقوقی را به حداقل می‌رساند.
  • انجام مشاوره حقوقی: وکلای حقوقی می‌توانند به شما مشاوره حقوقی ارائه دهند و شما را در مورد حقوق قانونی آگاه کنند؛ همچنین به شما کمک می‌کنند تا از بهترین و سریع‌ترین راه ممکن به حقوق قانونی خود برسید.
  • پیشگیری از مشکلات بزرگ‌تر وکلای حقوقی می‌توانند به شما در پیشگیری از مشکلات بزرگ‌تر در آینده کمک کنند. در واقع، آنها با معرفی نکات و استراتژی‌هایی قانونی به شما، این کار را انجام می‌دهند.

شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با ثبت درخواست مشاوره حقوقی از مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری بهره مند شوید تا وکیل نبوی شما را در حل مشکلتان راهنمایی کند. جهت هماهنگی و دریافت وقت مشاوره با شماره ۰۹۲۱۶۹۸۲۵۹۱ تماس حاصل نمایید.

کد خبر 710007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.