بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را افزایش دهند

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد بانک‌های عامل استان مساعدت و همکاری خود را در راستای تسریع در روند پرداخت تسهیلات و احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، بیش از پیش افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در جلسه شورای مسکن استان سمنان اظهار کرد: بانک‌های عامل استان ضرورت دارد تا مساعدت و همکاری خود را در راستای تسریع در روند پرداخت تسهیلات و روند اجرایی احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن را بیش از پیش افزایش دهند.

وی افزود: توجه به بافت فرسوده در راستای احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی همراه با ارزش افزوده برای منطقه کم برخوردار و زیباسازی منظر شهری و تسریع در اجرای این طرح خواهد بود که باید به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: پروژه بسیار خوب و با کیفیت مسکن سازمانی ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به بهره برداری رسید و پروژه ۵۱۶ واحدی ارتش نیز با سرعت در شاهرود در حال اجرا است و لازم است تسریع و تعیین تکلیف زمین ۲۰۶ هکتاری الحاقی در شهرستان شاهرود در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی تصریح کرد: ادارات کل راه و شهرسازی استان و شرق استان نسبت به گذشته روند مطلوبی را داشتند که باید این تلاش در راستای کسب رتبه‌های برتر کشوری در امر اجرای طرح نهضت ملی مسکن تقویت شود.

وی ادامه داد: آمادگی بیش از پیش برای بحث طرح جوانی جمعیت و واگذاری زمین به متقاضیان واجدین شرایط از دیگر اموری است که باید در دستور کار شورای مسکن استان باشد.

استاندار سمنان اظهار کرد: رونده‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص تسهیلات مسکن روستایی از دیگر اولویت‌هایی است که باید مدنظر بانک‌های عامل قرار گیرد.

کد خبر 709867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.