مدیران باید از علم حسابداری آگاه باشند

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه علم حسابداری در صرفه‌جویی اقتصادی موثر است، گفت: مدیران باید از حسابداری آگاه باشند تا بتوانند مجموعه خود را مدیریت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _چهار شنبه پانزدهم آذر _ در همایش روز حسابدار اظهار کرد: حسابداری تنها در اعداد خلاصه نمی‌شود بلکه به عنوان یک فن در زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است و حسابداران نقش حساس و کلیدی در اداره کشور، برقراری انضباط مالی و صرفه جویی دارند.

وی افزود: واژه حسابدار هزاران مفهوم دارد زیرا حسابدار با ایفای نقش بسیار تخصصی در تلاش برای ارتقای مجموعه است و هر حسابی باید در جایگاه خودش هزینه شود که این مهم نقش حسابدار را پررنگ جلوه می‌دهد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه امروزه با روش‌های نوین رسیدگی به حساب‌ها تسریع یافته است، بیان کرد: نگه داشتن حساب‌ها و نحوه هزینه کرد آن بسیار مهم است لذا مدیران نیز از چنین تخصصی باید آگاه باشند.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: کشور شرایط خاص خود را دارد اما در این مسیر رسیدن به استقلال و آزادی را طی می‌کند زیرا نقش مقام معظم رهبری در این راه پررنگ است بنابراین ما نیز باید به نوبه خود نقش آفرینی مهمی داشته باشیم.

کد خبر 709844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.