هیئت دولت مصوبه‌ای برای تامین خسارت‌های سیل خراسان شمالی نداشته است

استاندار خراسان شمالی با اشاره به سیلاب هفته‌های گذشته که باعث خسارت‌هایی شد، گفت: هیات دولت مصوبه‌ای برای تامین خسارت‌های سیل خراسان شمالی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ سه شنبه چهاردهم آذر _ در جلسه شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی با وفاق تمام اجزای حاکمیت و پشتکار مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسیر پیشرفت و توسعه را با شتاب بیشتری طی خواهد کرد.

وی به بروز سیلاب‌های اخیر استان اشاره کرد و افزود: در برخی نقاط سیلاب‌هایی رخ داده اما هنوز در هیأت دولت مصوبه‌ای برای کمک به بازسازی تصویب نشده است.

استاندار خراسان شمالی گفت: بازسازی جاده گلستان و بجنورد که بر اثر سیل تخریب شده بود با همکاری دستگاه‌های اجرایی در چهارده روز به جای یک ماه انجام شد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه انرژی و صرفه‌جویی پیشگام باشند، انتقال پساب پتروشیمی را حرکتی مثبت و تحول گرا دانست و گفت: طرح جمع‌آوری پساب شیروان هم به بهره برداری رسیده است که اقدام بسیار مطلوبی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خراسان شمالی در انتهای خط لوله گاز قرار دارد عدالت توزیع باید مد نظر باشد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: ساختار اداری برای شهرستان‌های تازه تأسیس مانه و بام و صفی آباد سریع‌تر باید انجام شود تا شاهد توسعه فرهنگی و اجتماعی باشیم.

وی افزود: تذکر می‌دهم مدیران دستگاه‌های اجرایی تکمیل پروژه‌ها را سرعت بخشند.

کد خبر 709702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.