۱۸ واحد صنفی متخلف در گشت مشترک بازرسی نائین شناسایی شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نایین گفت: ۱۸ واحد صنفی متخلف از بازرسی ۳۵۴ واحد صنفی در نائین شناسایی و گزارش شد.

محمدحسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آبان ماه سال جاری گشت مشترک بازرسی با حضور نماینده ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، بسیج اصناف و همچنین واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف برگزار شد.

وی ادامه داد: در مجموع از تعداد ۳۵۴ واحد صنفی، بازار روز و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بازرسی به عمل آمده و ضمن تذکرات لازم تعداد ۱۸ واحد متخلف شناسایی، برگ گزارش بازرسی تخلفات گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و دیگر موارد تنظیم و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش ایمنا، در مهرماه امسال در گشت مشترک بازرسی، ۳۲ واحد متخلف از ۲۰۰ واحد صنفی در نائین شناسایی و گزارش شده بود و در شهریورماه امسال در گشت مشترک تعزیرات حکومتی و تمام دستگاه‌های نظارتی استان اصفهان، ۱۲ واحد صنفی در شهر نائین بازرسی و از این واحدها، ۸ واحد جریمه و ۳ واحد صنفی شامل فروشگاه، رستوران و نانوایی پلمب شدند.

از این رو انجام بازرسی‌های متعدد، ارائه آموزش‌ها و موارد لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه در شهرستان نائین ضروری است و بسیاری از مردم از برخی واحدهای صنفی در شهرستان گله‌مند هستند.

کد خبر 709459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.