مرکز کنترل ترافیک اصفهان نقش مهمی در کاهش دغدغه تردد شهروندان دارد

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های مرکز کنترل ترافیک در کمک به مدیریت و ساماندهی شرایط اضطرار برای شهر به ویژه برای بخش‌های مختلف مدیریت شهری گفت: این مرکز می‌تواند نقش مؤثری در کاهش دغدغه‌های مردم در عبور و مرور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود مهدویان‌فر در مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان که امروز _دوشنبه سیزدهم آذر_ برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های مرکز کنترل ترافیک در کمک به مدیریت و ساماندهی شرایط اضطرار برای شهر به ویژه برای بخش‌های مختلف مدیریت شهری اظهار کرد: این مرکز می‌تواند نقش مؤثری در کاهش دغدغه‌های مردم در عبور و مرور داشته باشد که این هدف با استمرار و امتداد تلاش‌های اتمام شده محقق خواهد شد.

وی اهمیت اطلاعات و داده‌های ترافیکی را برای برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران مدیریت شهری را مهم و قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: مرکز مدیریت و کنترل ترافیک به عنوان بستری مهم و اثربخش در جمع‌بندی و تحلیل داده‌های شهری شناخته می‌شود.

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن ابراز خرسندی از وجود مدیران متخصص و آگاه به مجموعه شهر و شهرداری، خاطرنشان کرد: انتصابات جدید در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک از ظرفیت‌ها و شاخصه‌های ارزشمند در بخش‌های تخصصی مدیریت شهری است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم ضمن تجدید قدردانی از خدمات «هادی کریمی» مدیر سابق مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، «سیدحمیدرضا ابطحی» به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

کد خبر 709427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.