افزایش پروازهای فرودگاه سنندج با فعالیت یک ایرلاین بومی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: با ورود یک شرکت بومی، پروازهای فرودگاه سنندج به زودی افزایش یافته و مشکل کمبود پروازها رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور، امروز _دوشنبه سیزدهم آبان_ در مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، با بیان اینکه پژوهش و فناوری مکمل یکدیگر هستند، اظهار کرد: تا زمانی که پژوهشگران ما بررسی و تحقیق نکردند فناوری به‌وجود نیامد و امروز فناوری هم به کمک پژوهشگران آمده است.

وی افزود: استان کردستان یک استان غنی در بسیاری از زمینه‌ها است و در بخش‌های کشاورزی، اقتصادی، صنایع و مرز دارای ظرفیت‌های کم‌نظیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ادامه داد: امروز بخش کشاورزی ما نیاز به تحقیق و پژوهش دارد که این همت پژوهشگران و اساتید دانشگاهی را می‌طلبد.

رشیدی‌پور اضافه کرد: در سفر استانی اول رئیس‌جمهور به کردستان بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان و در سفر دوم ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان کردستان مصوب شد که بسیاری از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید.

وی تاکید کرد: یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم پیگیری و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و بعد از آن پروژه جدید تعریف خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تصریح کرد: با ورود یک شرکت بومی، پروازهای فرودگاه سنندج به زودی افزایش یافته و مشکل کمبود پروازها رفع خواهد شد.

رشیدی‌پور خاطرنشان کرد: امروز هیچکس نمی‌تواند نقش مهم پژوهش و تحقیقات را انکار کند که در استان کردستان شرایط و امکانات لازم برای فعالیت پژوهشگران فراهم بوده و باید فعالیت در این حوزه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 709371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.