میزبانی باکیفیت بجنورد از مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف ضمن با اشاره به کیفیت مطلوب برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد، گفت: همدلی مردم و مسئولان کمبود امکانات را رفع کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حمید مجیدی‌مهر امروز _ یکشنبه دوازدهم آذر_ در حاشیه مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر زیرساختی و امکانات آنچه که در دوره پیشین این مسابقات شاهد آن بودیم با چیزی که اکنون بر فضای مسابقات در بجنورد حاکم است، قابل مقایسه نیست.

وی افزود: اما آنچه که موجب شده تا مسابقات در بجنورد تاکنون با کیفیت و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده پیش برود همدلی و تعاون خوب اهالی این شهر و مسئولان محلی است که موجب شده است نواقص و ضعف‌ها در روند اجرایی برطرف شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بسیج امکانات و همکاری زایدالوصف دستگاه‌های اجرایی ادارات و نهادهای دولتی در استان موجب شده برنامه بدون بروز کوچک‌ترین مشکلی تاکنون به انجام برسد.

مجیدی‌مهر این دوره از مسابقات را مطلوب خواند و تأکید کرد: کار متفاوتی که امسال در جریان این دوره از مسابقات صورت گرفت الحاق بخش نغماتی به مسابقات قرآن بود که به این واسطه و تجمیع همه بخش‌ها علاوه بر تمرکز بر روی همه بخش‌ها، بر کیفیت روند برگزاری خواهد افزود.

وی افزود: بازه زمانی ۱۰ روزه برگزاری این مسابقه قطعاً می‌تواند تأثیر و نفوذ بیشتری بر روی مخاطبان و عموم مردم داشته باشد.

وی به برگزاری بخش بانوان این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان این است که هیچ تفاوتی بین بخش بانوان و آقایان وجود نداشته باشد و حتی دکور برگزاری مسابقات بین این دو بخش هم یکسان طراحی و اجرا شده تا ۱۴۶ بانوی کار خود را به نحو احسن به انجام برسانند.

کد خبر 708933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.