تاکید استاندار هرمزگان بر ساماندهی ورودی‌های شهر بندرعباس

استاندار هرمزگان بر ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر بندرعباس تاکید کرد و گفت: ورودی‌های استان به‌ویژه شهر بندرعباس به عنوان مرکز استان باید ساماندهی و زیباسازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان صبح امروز _شنبه یازدهم آذر_ جلسه ساماندهی ورودی‌های شهر بندرعباس به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار، شهردار و مدیران کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، راه‌آهن و فرودگاه‌های استان هرمزگان برگزار شد.

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در این جلسه با اشاره به اینکه ورودی‌های استان صورت استان و اولین مواجهه مردم با استان هستند، اظهار کرد: ورودی‌های استان به‌ویژه شهر بندرعباس به عنوان مرکز استان باید ساماندهی و زیباسازی شود.

وی افزود: مسیرهای ورودی جاده‌ای، ترمینال مسافربری، راه‌آهن و فرودگاه هدف اصلی جلسه و تعریف پروژه و برنامه پایش پیشرفت کار پروژه‌های مرتبط است و بنا داریم که این اماکن نسبت به زیباسازی و بهسازی فضای مورد نظر نیز اقدام کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه وجود وانت‌های میوه‌فروشی و بعضی دکه‌های بدون مجوز سبب ایجاد ترافیک و از بین بردن جلوه بصری شهر به‌ویژه در ورودی‌ها شده بر ساماندهی و نظارت بر فعالیت این افراد نیز تاکید کرد.

دوستی تصریح کرد: راه‌آهن بندرعباس باید طی تفاهمی با شهرداری مشکلات فعلی و بعضی کاستی‌های موجود را رفع و محوطه‌سازی فضای ایستگاه را تکمیل و نسبت به کاشت فضای سبز در یک بازه زمانی مشخص اقدام کند، همچنین فرودگاه نیز نسبت به تکمیل عملیات عمرانی فرودگاه، افزایش ظرفیت سالن ترمینال، باند جدید، همچنین اهتمام بر ظرافت‌ها در طراحی و بهسازی فضای موجود اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه اسکله شهید حقانی بندرعباس به عنوان بزرگ‌ترین اسکله مسافربری باید امکانات لازم برای پذیرش مسافران را داشته باشد، گفت: در این فصل شاهد اوج حضور مسافران در شهر بندرعباس هستیم و باید تمام امکانات مورد نیاز برای میزبانی شایسته از این مهمانان فراهم شود.

در این جلسه راهداری نیز به بهسازی جاده‌ای و فضای محورهای ورودی به استان و شهر بندرعباس شد.

کد خبر 708669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.