بهترین مکان اروپا برای بازدید در ۲۰۲۴

بهترین مکان اروپا برای بازدید در ۲۰۲۴، شهر زیبای ساحلی بیاریتز در فرانسه معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، بیاریتز یک شهر تفریحی محبوب در فرانسه با ۶ کیلومتر ساحل و یک تفرجگاه ساحلی اشرافی و زیبا است که به‌واسطه موج‌سواری و سواحل خیره‌کننده‌اش شهرت بسیاری دارد.

این شهر توسط گردشگران سال جاری در فرانسه، به دلیل هتل‌های هنری و صحنه موج‌سواری مدرن به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌های اروپا برای سفر در سال ۲۰۲۴ نام‌گذاری شد.

بهترین مکان اروپا برای بازدید در ۲۰۲۴

گردشگری در بیاریتز

بیاریتز شهری تاریخی به‌شمار می‌رود و امپراتور ناپلئون سوم کاخ تابستانی خود را در اواخر قرن نوزدهم در این شهر ساخت. همسر وی نیز بیاریتز را به‌عنوان یک تفرجگاه سلامتی تبلیغ می‌کرد.

با این حال در اواخر قرن بیستم این شهر پررونق شاهد هجوم سیل عظیمی از ساختمان‌های بتنی بود که وجهه تاریخی آن را تغییر داد.

بیاریتز امروزه با وجود مردم محلی که فرهنگ جوانی را در آن احیا کرده و سنت‌های جدیدی را به ارمغان آورده‌اند، به مکانی محبوب برای بازدید گردشگران فرانسوی تبدیل شده است.

این شهر به لطف فیلم‌سازان آمریکایی که در دهه ۱۹۵۰ از آن بازدید کردند، به یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد موج‌سواری اروپا تبدیل شد و امروز با اشاره به پیچیدگی‌های نسل جدید به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌های اروپایی برای بازدید در ۲۰۲۴ شناخته می‌شود.

بهترین مکان اروپا برای بازدید در ۲۰۲۴

جاذبه‌های گردشگری بیاریتز

هتل پالاس این شهر یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها برای اقامت بازدیدکنندگان است. ساختمان باشکوه این هتل پنج ستاره ساحلی که با طی کردن مسیری طولانی، اما بدون خستگی می‌توان به آن رسید، کاخی است که در ۱۸۵۵ به‌عنوان کاخ ملکه اوژنی بیاریتز روی چمن‌های دیدنی منطقه ساخته شد. این هتل اقامت‌گاهی نمادین و تاریخی است.

بهترین مکان اروپا برای بازدید در ۲۰۲۴

رستورانی محبوب نیز در باغ پشتی ویلای آرت‌دکوی مگنان در این شهر قرار دارد که به‌عنوان یکی از بهترین غذاخوری‌های شهر برای ارائه بهترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای سنتی فرانسوی در میان مناظر خیره‌کننده به‌شمار می‌رود.

بیاریتز به‌واسطه نزدیکی به دیگر استراحتگاه‌های شناخته شده فرانسه، اغلب بسیار ساکت‌تر از همتایان خود و برای کسانی که به دنبال سفری آرام تر هستند، انتخابی ایده‌آل است.

بهترین زمان برای آفتاب گرفتن در این شهر جولای و آگوست با حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گرادی به‌شمار می‌رود و ساحل گرند پلاژ آن بهترین امواج را برای کسانی فراهم می‌کند که به‌دنبال موج‌سواری هستند، این ساحل شنی همچنین مکانی عالی برای تفریح خانواده‌ها و لذت بردن از آفتاب است.

بهترین مکان اروپا برای بازدید در ۲۰۲۴

کد خبر 708488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.