تندروان: تیم برتر میدان بودیم اما پیروز نشدیم

سرمربی تیم شهداب یزد گفت: گیتی پسند تیم جنگنده‌ای است و به راحتی پا پس نمی‌کشد و پرتلاش هستند، بهتر بازی کردیم اما تلاشمان به نتیجه نرسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر والیبال امروز _چهارشنبه هشتم آذر+ تیم گیتی پسند در مهم‌ترین دیدار این هفته در ورزشگاه مخابرات مقابل تیم شهداب یزد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید تا در خانه همچنان بی شکست بماند.

محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد پس از واگذاری نتیجه به تیم گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی بسیار جذاب و زیبایی از سمت هردو تیم بود و تماشاگران حاضر در این سالن لذت بردند. گیتی پسند تیم جنگنده‌ای است و به راحتی پا پس نمی‌کشد و پرتلاش هستند. ماهم آماده این دیدار بودیم، اما در بعضی از زمان‌های بازی با تمرکز عمل نکردیم و ما را غافلگیر کردند. بر روی کاغذ اعداد و ارقام ما بهتر بود، اما گیتی‌پسند بهتر بازی کرد و پیروز شد.

وی ادامه داد: می‌دانیم هواداران یزدی ناراحت هستند، اما ماهم تلاش خود را کردیم که مردم این استان را خوشحال کنیم، همان‌طور که گفتم در بعضی از زمان‌های بازی غفلت کردیم، این ذات ورزش والیبال است، امیدوارم در هفته پیش رو با یک بازی خوب نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

کد خبر 708190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.