توسعه عدالت فرهنگی در دستور کار قرار دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: توسعه عدالت فرهنگی در دستور کار فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه قرار دارد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه پوریا جلالی بعد از ظهر _چهارشنبه _هشتم آذرماه_ در دیدار با امام جمعه شهرستان هرسین اظهار کرد: جایگاه ائمه جمعه شهرستان‌ها به واسطه ریاست بر شورای فرهنگ عمومی بسیار پر اهمیت و ارتباط کاری زیادی با مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد که امید داریم امام جمعه شهرستان با همکاری رئیس جدید اداره ارشاد اسلامی هرسین در تقویت جایگاه شورای فرهنگ عمومی بکوشند.

وی افزود: هنرمندی که از دغدغه‌های جامعه حرف نزند هنرمند مرده‌ای است اما این به معنای حرف‌های گنگ و بی مبنایی همچون هنر برای هنر نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مکرر گفته‌ایم که که به دنبال هنر متعالی هستیم و این موضوع جز با توسعه عدالت فرهنگی و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی ایرانی میسر نمی‌شود.

هرسین دارای ظرفیت‌های خوب فرهنگی و هنری است

در ادامه این دیدار امام جمعه هرسین با تبریک انتصاب براری به عنوان رئیس جدید اداره ارشاد شهرستان و تقدیر از خدمات الفتی رئیس پیشین، گفت: شهرستان هرسین مخزن استعدادهای فرهنگی هنری است و انتظار داریم از تمام سلایق استفاده شود.

وی افزود: اگر معروف را به درستی انجام دهیم منکر به خودی خود به حاشیه خواهد رفت و این موضوع با فعالیت هنرمندانه باید دنبال شود.

امام جمعه هرسین ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی مرکبی از همه ظرفیت‌ها و مهم‌ترین شورای راهبری فرهنگی محسوب می‌شود که انتظار داریم با تشکیل منظم جلسات و پیگیری مصوبات مسائل فرهنگی شهرستان تسهیل شود.

کد خبر 708185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.